Peugeot 2008 je zrasel in dozorel

Foto: Saša Despot Peugeot 2008 Foto: Saša Despot Peugeot 2008 Foto: Saša Despot Peugeot 2008 Foto: Saša Despot Peugeot 2008 Foto: Saša Despot Peugeot 2008 Foto: Saša Despot Peugeot 2008 Foto: Saša Despot Peugeot 2008 Foto: Saša Despot Peugeot 2008 Foto: Saša Despot Peugeot 2008 Foto: Saša Despot Peugeot 2008 Foto: Saša Despot Peugeot 2008 Foto: Saša Despot Peugeot 2008
Peugeot je v Slovenijo pripeljal novo generacijo modela 2008 in ob tem predstavil nekaj zanimivih statističnih podatko,v zakaj so kompaktni križanci tako uspešni in kdo jih kupuje.
Oglej si celoten članek

Nova generacija peugeot 2008 nadaljuje tam, kjer je končal predhodnik. Oziroma je stopil konkreten korak naprej, saj deluje precej bolj odrasel oziroma specificiran križanec od predhodnika.

Avto Odhod v Peugeotov prodajni salon ne bo več enak

To se izraža tudi v številkah, saj je za 14 centimetrov daljši od predhodnika in je že po videzu pravzaprav pomanjšana kopija od 15 centimetrov daljše uspešnice 3008, kar je samo po sebi zelo dobro, če pogledamo, koliko 3008-ic je na slovenskih cestah. Spredaj pa je povzel tudi oblikovne elemente novega 508 z dolgimi LED "čekani" in smo jih spoznali tudi že na kompaktni mestni kombilimuzini 208. Žarometi serijsko svetijo v beli LED svetlobi.

Foto: Saša Despot Peugeot 2008

Najbolj opazni na zunaj so visok pokrov motorja, poudarjene obrobe kolotekov značilne za križance, velika kolesa, poseben dizajn boka s črno streho in črnimi vzdolžnimi nosilci …

Peugeot 2008 smo pred časom že vozili na mednarodni predstavitvi v Franciji, kjer smo strnili malo bolj obsežne vtise. 

2008 je sicer postavljen na enako platformo kot 208, ki je namenjena zniževanja CO2, vgradnji tehnologij, kot jih ima najbolj premijski peugeot 508 (2008 ima tako kot 508 11 asistenčnih sistemov ADAS, vse razen infrardeče kamere), nova platforma pa je tudi omogočila, da so v križanca integrirali tri različne pogone – poleg bencinskega in dizelskega tudi električnega, pri čemer so lahko električni različici baterije vgradili v dno in ni po prostornosti potovalne kabine ali prtljažnega prostora prav nič drugačen kot »fosilna« brata. 

Foto: Saša Despot Peugeot 2008

Avto Peugeot 508 SW je posebnež med karavani

2008 je modelu 3008 in še bolj 208 podoben tudi znotraj, kar prinaša s seboj posodobljeni i-cockpit s tridimenzionalnimi digitalnimi merilniki (serijsko od tretjega od skupno štirih nivojev opreme dalje), malim volanom in velikim sredinskim zaslonom, ki je v osnovi 7-palčni, kupci pa si lahko omislijo tudi 10-palčnega v visoki ločljivosti. Za boljše počutje so pri opremah GT in GT line dodali 8 barv ambientalne osvetlitve. Opcijsko je na voljo strešno okno, ki je elektrificirano, zastor se pomika ročno, za boljši zvok lahko poskrbi Focalovo ozvočenje.

Foto: Saša Despot Peugeot 2008

14 dodatnih centimetrov in skoraj za sedem centimetrov raztegnjeno medosje, več pa ga je tudi v širino za tri centimetre v primerjavi s predhodnikom se najbolj pozna pri sedenju na zadnji klopi, kjer pri Peugeotu trdijo, da ni bistveno slabše kot v 3008 in prtljažniku, ki je povečan za deset litrov na 434 litrov pri vseh različicah. Ob podiranju zadnje klopi lahko nastane za največ 1467 litrov prostora, posebnost prtljažnega dela je, da ima dvonivojsko dno.

Foto: Saša Despot Peugeot 2008

Kaj smo spoznali? Peugeot 208: Nova generacija, prva vožnja

Poganjale ga bodo tri izpeljanke 1,2-litrskega bencinskega trivaljnika (74-, 96-, in 113 kilovatov moči oziroma 100-, 130- in 150 KM), pri katerih bo ob ročnem šeststopenjskem menjalniku opcija tudi osemstopenjski samodejni menjalnik (doplačilo 1.300 evrov). Na razpolago je še 1,5-litrski dizel v različici s 75 (100 KM) in 96 kilovatov moči (130 KM). 4x4 različic še vedno ne bo, ostaja pa opcija funkcije Grip Control za povečano občutljivost pogona na slabšem terenu.

Foto: Saša Despot Peugeot 2008

Po podatkih o prvi registraciji med fizičnimi kupci je razred B SUV vozil, kamor spada 2008, lani prvič prehitel segment kompaktnih kombilimuzin razreda B (208) in C (308). Povprečna starost kupca B SUV vozila je 57 let, največ kupcev je starih med 50 in 70 let, kar pomeni, da tovrstna vozila po pravilu pri nas kupujejo starejši kupci kot druge tipe vozil. Ciljna skupina za 2008 so tudi na račun večje kabine in prtljažnika tudi družine in mladi pari oziroma aktivni posamezniki. Zanimiv je podatek, da je bilo pri nas v tem razredu, predvsem po zaslugi električne hyundai kone, registriranih nadpovprečno število električnih vozil. Pri Peugeotu se nadejajo, da bodo letos prodali 50 električnih e-2008. 

Foto: Saša Despot Peugeot 2008

Opremski paketi so štirje s tipičnimi poimenovanji: active, allure, GT line in GT. e-2008 je povsem električni model s 100 kW moči, ki jih reduktor prenaša na prednji kolesi in dosegom do 320 kilometrov po standardu WLTP. Na klasični domači polnilnici bo popolnoma izpraznjen električni 2008 napolnjen v do osmih urah, podpira pa tudi polnjenje na super hitrih 100 kW polnilnicah.

Foto: Saša Despot Peugeot 2008

Avto Že takoj skoraj 10 tisoč evrov nižja cena za električni peugeot 208

Garancija na električni sklop je osem let ali 160.000 km. Ob naročilu vozila kupec v ceni vozila dobi električno polnilnico in montažo polnilnico ter svetovanje in pregled domače napeljave pred namestitvijo. 

Cene po ceniku se za bencinski 2008 začnejo pri 17.865 evrih, za dizel je treba odšteti najmanj 19.365 evrov. V primeru nakupa s financiranjem so nakupne cene še nekoliko nižje.

Cene za električni 2008 bodo znane predvidoma do konca februarja oziroma na začetku meseca marca.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 24

  • 12:39 17. Februar 2020.

    Me zanima koliko penzionistov yi lahko kupi tak avto z 537 evri penzije...

  • 07:57 17. Februar 2020.

    Zanimivo bi bilo vedeti, koliko so avti v zadnjih leti zaradi pretiravanja pri velikosti prednje maske zgubili na aerodinamičnosti. Tehnologija …

  • 05:28 17. Februar 2020.

    www.Badoo.red - spletna stran za zmenke za odrasle, ki želijo najti partnerja za seks

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.