Autocommerce bo krepil prodajo rabljenih mercedesov

Foto: Gregor Prebil
Foto: Gregor Prebil
Autocommerce, slovenski zastopnik znamk Mercedes-Benz in Smart, je lansko leto končal s prihodki v višini 106 milijonov evrov – predvsem na račun prodaje tovornjakov in avtobusov. Rast za prihodnje vidijo tudi v prodaji osebnih vozil flotnim kupcem in s kakovostno storitvijo prodaje rabljenih vozil.
Oglej si celoten članek


Autocommerce je leto končal s 106 milijoni evrov prihodkov, kar je primerljivo z rezultati pred krizo, je dejal direktor družbe Rasto Oderlap. Ta, čeprav se Slovenija še ni izvila iz recesije, optimistično pričakuje leto 2014, predvsem na račun stroškovne učinkovitosti.

EP v košarki pozitiven za podjetje

Visoke prihodke so dosegli na račun dobre prodaje težkih tovornjakov – lani so jih prodali 297 (leta 2012 pa 236), povprečna vrednost pa je med 75.000  in 85.000 evri – ter predvsem na račun prodaje avtobusov (veliko na račun EP v košarki), ki so jih prodali 57 (leta 2012 pa 26) v povprečni vrednosti med 200.000 in 250.000 evri.

Zaostali pri prodaji vozil flotnim kupcem

Na trgu premium ponudnikov so v trojki BMW, Audi in Mercedes Benz z 22-odstotnim tržnim deležem uradnih registracij pri nas in nekaj manj kot 1.000 prodanimi vozili zasedli zadnje, 3. mesto. Predvsem zaradi manjka prodaje flotnim kupcem, medtem ko so bili po prodaji fizičnim osebam na prvem mestu s 500 prodanimi avtomobili (Audi 420,  BMW 415), pravijo v podjetju.

Prav prodaja vozil flotnim kupcem – zdaj sami priznavajo, da niso mogli slediti agresivni politiki konkurence – bo v prihodnje izziv in cilj, da do leta 2020 zasedejo prvo mesto v premium segmentu. V ta namen so temeljito prenovili prodajno mrežo, predvsem pa odnos do stranke, saj so približali prodajo in poprodajo. Temeljiteje se bodo posvetili kupcem njihovih vozil, tudi po nakupu se nameravajo z njim več ukvarjati, predvsem pri servisnih storitvah, pravi Andrej Bergant, direktor prodaje in poprodaje.

Štiridnevni road show

Pri podjetju opažajo, da potencialni kupci ne poznajo dobro vseh tehnologij in možnosti, ki jih njihovi avtomobili ponujajo, zato so pri testnih vožnjah zdaj prisotni tudi prodajalci. Slovencem želijo znamko v letu 2014 približati s štiridnevnim road showom, ki bo maja. Za testne vožnje bo na voljo široka paleta vozil, na njem pa bodo pokazali nekatera ekskluzivna vozila, kot je S coupé.

Rast podjetja vidijo v prodaji novih osebnih vozil in tudi malo rabljenih vozil. Program podaljšanega jamstva je mogoče znotraj originalne garancije dokupiti za vsa vozila do dveh let starosti, novost pa bo program Proven Exclusivity, ki so mu prilagodili celostno podobo. Ponujali bodo eno in dve leti stara rabljena vozila, z od 500 do 30.000 prevoženimi kilometri, s preverjeno zgodovino in specifikacijami. Pričakujejo, da bo prodaja rabljenih vozil v prihodnje dosegla prodajo novih vozil.

Novosti v letu 2014

Mercedes bo leto začel s svetovno premiero razreda V, ki je potniško orientiran, marca sledita novi razred C in crossover GLA, jeseni prenovljeni razred B in S coupé, iz LGV-programa pa prihaja novi vito. Pomembna novost za podjetje bo smart fourfor, ki ga bodo v Revozu v Novem mestu proizvajali skupaj z novim renault twingom. Naprodaj bo predvidoma oktobra ali novembra.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.