S tem so se v Ingolstadtu odzvali na napovedi z Bavarske, kjer so že predstavili Project i, inovativno paleto modelov z nizkimi emisijami. Prvi izdelek BMW, mini E, je bil že predstavljen.
Čeprav so glede načrtov v Audiju še zelo skrivnostni, je v javnost vendarle pricurljalo nekaj podatkov.
najmanjši izmed peterice bo postavljen na platformo Volkswagnovega projekta up!. Lahko ga bodo poganjali bencinski in dizelski motorji majhnih prostornin, kot opcija bo tudi električni motor. Ker pa hibridna tehnologija potrebuje prostor za električni motor in akumulatorje, bo imel E1 verjetno štirii vratA.
E2, ekološki športnik:
po namembnosti bi ga lahko primerjali z legendarno mazdo MX-5. Imel naj bi sredinsko
nameščen motor, bil naj bi lahek in aerodinamičen izdelek. Poganjal naj bi ga bencinski (55 kW/75
KM) FSI ali dizelski (55 kW/75 KM) motor s prostornino 1,2 litra. Audi razmiplja še o pomoči
elektromotorja s 44 kW/60 KM, vendar le, če bo cenovno še sprejemljiv.
E3, naslednik A2:
po prvih podatkih gre za oživitev ne preveč uspešnega A2. Njegova konstrukcija bo v veliki
meri iz aluminija.
E5, hitro in zeleno: še en za naravo neobremenjujoč športnik. Pred 2014 ga ne bo na spregled, njegova konstrukcija naj bi bila lahka, kar bo po eni strani šlo v prid nižjim emisijam, po drugi pa zelo dobrim voznim lastnostim. Že danes govorijo tudi o močnejši različici z oznako S.
Audi naj bi javnosti še letos, ko bodo potekala praznovanja ob stoti obletnici njegove ustanovitve, predstavil nekatere koncepte iz družine E.