Audijev ponos končno v slikah

Foto: Audi Audi RS6 avant Foto: Audi Audi RS6 avant Foto: Audi Audi RS6 avant Foto: Audi Audi RS6 avant Foto: Audi Audi RS6 avant Foto: Audi Audi RS6 avant Foto: Audi Audi RS6 avant Foto: Audi Audi RS6 avant Foto: Audi Audi RS6 avant Foto: Audi Audi RS6 avant Foto: Audi Audi RS6 avant Foto: Audi Audi RS6 avant Foto: Audi Audi RS6 avant Foto: Audi Audi RS6 avant Foto: Audi Audi RS6 avant Foto: Audi Audi RS6 avant Foto: Audi Audi RS6 avant Foto: Audi Audi RS6 avant Foto: Audi Audi RS6 avant Foto: Audi Audi RS6 avant Foto: Audi Audi RS6 avant Foto: Audi Audi RS6 avant
Audi je končno predstavil prve uradne fotografije športnega karavana RS6. Javnosti naj bi bil premierno prikazan januarja na avtosalonu v Detroitu ali najkasneje v začetku marca, ko vrata odpira avtosalon v Ženevi.
Oglej si celoten članek

Audi RS6 je dobil bolj agresiven videz. Spremenjen je prednji odbijač, razširili so blatnike, novi so pragovi, zadnji odbijač z difuzorjem, zadnji spojler. Na cesti ga bodo drugi vozniki prepoznali po LED-dnevnih svetilih, veliki zračni reži in novem izpušnem sistemu. Postavljen je na 20-palčna kolesa, opcijsko so na voljo tudi za palec večja.

Foto: Audi Audi RS6 avant Bolj športna je tudi notranjost, kjer potnike pričakajo športni sedeži, usnje, detajli iz ogljikovih vlaken, aluminijaste pedalke in okrasna piano črnina. Pogon je seveda na vsa štiri kolesa (quattro). Novi RS6 ima 4,0-litrski twin-turbo V8 agregat, ki razvija moč 412 kilovatov (560 KM) in 700 Nm navora, moč pa na cesto prenaša preko osemstopenjskega tiptronic menjalnika.

Foto: Audi Audi RS6 avant Z mesta do 100 km/h pospeši v 3,9 sekunde, najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h. S paketom Dynamic (doplačilo) je najvišja hitrost 280 km/h, tisti, ki mu tudi to ni dovolj, lahko za doplačilo izbere paket Dymanic plus, ki omogoča vožnjo do najvišje hitrosti 305 km/h. Po Audijevih podatkih je povprečna poraba 9,8 litra na 100 prevoženih kilometrov.

Novinec je od predhodnika lažji za 100 kilogramov, za še prejšnjo zaustavitev pa poskrbi zmogljiv zavorni sistem z diski premera 390 milimetrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.