Audijeve ambicije po hibridih segajo že več kot pol stoletja v zgodovino. Še pod znamko Auto Union so leta 1956 predstavili prvi poskus, ki se je najprej nadaljeval leta 1989 z modelom audi duo, ki je osem let kasneje dobil serijskega naslednika duo III. Izdelali in v najem oddali so 60 vozil.
Q5 je tako drugi serijski Audijev hibrid, ki naj bi bil bolj kot EU popularen v ZDA in na Kitajskem, temu primerna pa je tudi izbira pogonskega agregata za vozilo, ki ni dizel, ampak bencinski dvolitrski TFSI-agregat z močjo 155 kilovatov (211 KM), in je kombiniran z elektromotorjem z močjo 40 kilovatov (54 KM). Skupna moč je kar 180 kilovatov (245 KM). Sinhronski elektromotor deluje tudi kot generator. Nameščen je v isti liniji kot menjalnik, s čimer so privarčevali na teži. Posebnost je ta, da so vsi kabli speljani tako, da ima uporabnik dostop zgolj do varovalke. Zaradi gretja baterije so dodatno poskrbeli tudi za učinkovito hlajenje vseh sklopov. Menjalnik je samodejni Tiptronic z možnostjo ročnega pretikanja.
Litij-ionska baterija je razmeroma lahka (36,7 kilograma) in zaseda vsega 26 litrov prostora. Pri konstantni hitrosti vožnje 60 km/h okrog tri kilometre lokalno prevozi brez emisij ali pa z izključno električnim pogonom doseže hitrost do 100 km/h. Pri polni obremenitvi deluje motor z notranjim izgorevanjem, elektromotor pa je v pomoč pri pospeševanju.
Na zunaj audija hybrid quattro prepoznamo po napisih hybrid na stranicah in zadku, po mreži hladilnika, ki je lakirana v visokosijajni črni barvi, po arktično srebrni zunanji barvi, 19-palčnih platiščih z 10-krakim turbinskim dizajnom in kromiranih obrobah izpušnih cevi.
Hibrid stane 59.900 evrov, kar je za 12 tisočakov več od različice z motorjem na notranje izgorevanje, a je treba upoštevati, da je seznam osnovne opreme bistveno bogatejši. Vključuje tudi navigacijski sistem MMI, barvni zaslon in številne asistenčne sisteme.
Audijev hibridni napad začenja Q5
Audi je predstavil prvega od trojčka hibridov, ki na trg prihajajo letos. SUV Q5 kombinira bencinski in elektromotor s skupno močjo 180 kilovatov in štirikolesnim pogonom quattro. Sredi leta prihajata še hibridna A6 in A8.