Audi SQ7 prvi avto brez turboluknje

Foto: Audi Audi SQ7 Foto: Audi Audi SQ7 Foto: Audi Audi SQ7 Foto: Audi Audi SQ7 Foto: Audi Audi SQ7 Foto: Audi Audi SQ7 Foto: Audi Audi SQ7 Foto: Audi Audi SQ7 Foto: Audi Audi SQ7 Foto: Audi Audi SQ7 Foto: Audi Audi SQ7 Foto: Audi Audi SQ7
Audi SQ7 TDI napoveduje surovo dizelsko moč, ki jo bo prvič doslej omogočal električno gnani kompresor polnilnega zraka. Po žicah avtomobila bo tekla 48 voltna napetost.
Oglej si celoten članek

Audi SQ7 TDI kljub številnim novostim, ki te dni zasipajo javnost iz Ženeve, zasluži omembo. Črka S pove, da gre za najbolj športno različico Audijevega suva. Poganja ga na novo razvit 4,0-litrski TDI motor, ki nadomešča za dva decilitra večji agregat. Novinec ima kar 320 kW moči (435 KM) in 900 Nm navora. Ob slednjem je še posebej impresiven podatek, da je v celoti na voljo že od 1.000 vrtljajev dalje! Kako?

SQ7 je prvi avto, čigar turbokompresorja ne žene več motorna gred, temveč ima lastni elektromotor z močjo 7 kW. Govorimo o tehnologiji EPC, za katero boste v prihodnjih mesecih in letih gotovo še velikokrat slišali, saj jo že napovedujejo tudi druge znamke, v prvi vrsti BMW. Ker deluje neodvisno od vrtljajev motorja, to pomeni, da je SQ7 TDI uradno prvi avto na svetu, ki ne pozna turbo luknje. Da pa lahko elektrika žene tako zahteven EPC, so morali napetost povišati z 12 V na 48 V, kar bo tudi eden od standardov avtomobilov prihodnosti. Elektriko zagotavlja 48-voltna litij-ionska baterija v prtljažniku. 

Po zaslugi takšnega pogona SQ7 od 0 do 100 km/h pospeši v komaj 4,8 sekunde, hitrost je omejena na 250 km/h. Če verjamete, povprečna poraba znaša le 7,4 litra dizla na 100 km. 

SQ7 ima serijsko zračno podvozje, ki je bolj prilagojeno športni vožnji, med drugim so prilagodljivi blažilniki, volan je štirikolesen, med opcijami so keramične zavore. 

Bolj nabit seveda deluje tudi po zunanjosti z nekaterimi športnimi dodatki. Ko vas bo prehitel, ga boste spoznali po štirih pravokotnih ceveh, morda bodo v spominu ostala tudi 20-palčna platišča, ki pa lahko segajo do 22 palcev. SQ7 je na voljo tudi kot sedemsedežnik. 

Cena v Nemčiji za SQ7 je od 89.900 evrov naprej.

dezurni@zurnal24.si

 

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.