Audi se je zaradi novih kupcev odpovedal štirim krogcem!

Foto: Audi
Foto: Audi
Brez štirih krogcev oziroma prstanov. Audi želi mlade kupce loviti z novo taktiko. Prvi avtomobil na trg prihaja prihodnje leto.
Oglej si celoten članek

Audi se želi na kitajskem trgu na novo umestiti z novo električno podznamko. Prvi serijski model naj bi prišel naslednje leto. Nova znamka ima isto ime kot stara, Audi, vendar je ime znamke napisano z velikimi tiskanimi črkami in ne več štirimi prepletenimi prstani. Audi z oznako AUDI orje ledino na Kitajskem. Izpustitev prstanov v logotipu znamke tradicionalistom verjetno ne bo všeč, a kot so sporočili iz nemškega proizvajalca premijskih avtomobilov, bodo s tem na Kitajskem napadli mlado ciljno skupino, ki želi potovati električno in povezano. Da bi za te kupce znova postal zanimivejši, želi Audi svoj »DNK« združiti z »inovacijami iz Kitajske«.

Sodelovanje s Kitajci

Ta teden je AUDI predstavil konceptno vozilo E. Razvit je bil skupaj s kitajskim kooperacijskim partnerjem SAIC in ponuja vpogled na prvotno tri serijske modele, ki naj bi bili predstavljeni od sredine leta 2025. Audi v partnerstvo prinaša strokovno znanje na področjih premijskega pristopa, oblikovanja, razvoja in inženiringa. SAIC ponuja "hitre inovacije, uveljavljen tehnološki ekosistem in globoko znanje s poudarkom na potrebah lokalnega trga." Rezultat je napredna digitalizirana platforma, na kateri temeljijo prihodnji modeli AUDI.

Foto: Audi Audi se je na kitajskem z novo podznamko odpovedal logotipu štirih krogov.

Generalni direktor Audija Gernot Döllner je dejal: "Skupna platforma je osnova za novo generacijo zelo modernih, inteligentnih in povezanih vozil, izdelanih izključno za kitajski trg. Prihajajoči modeli so namenjeni rastočim in hkrati zahtevnim novim strankam."

O tem segmentu je vodja projekta Fermín Soneira ob robu predstavitve v Šanghaju za Reuters povedal: "Tukajšnje stranke so precej mlajše kot drugod po svetu. V premijskem segmentu so v povprečju stare od 30 do 35 let, medtem, ko je povprečna starost v preostanku sveta 55 let."

To je še en razlog, zakaj se morajo stvari zdaj hitro premakniti. Sodelovanje s podjetjem SAIC bo skrajšalo razvojno fazo do lansiranja novih modelov na trg za do 30 odstotkov, pravijo v Audiju. Sprva so predvidena vozila v segmentih B in C.

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.