Audi predstavil svoj najhitrejši model

Foto: Audi Audi R8 Foto: Audi Audi R8 Foto: Audi Audi R8 Foto: Audi Audi R8 Foto: Audi Audi R8 Foto: Audi Audi R8
Audi je predstavil novo generacijo svojega športnega modela R8. V Ingolstadtu pravijo, da bo to najzmogljivejši in najhitrejši serijski model, ki so ga kdajkoli naredili.
Oglej si celoten članek

Novi R8 bo v začetku na prodaj le z 5,2-litrskim V10 FSI motorjem in to v dveh različicah. Osnovna različica zmore 397 kilovatov moči (540 KM) in 540 Nm navora, medtem, ko močnejši R8 V10 plus zmore 449 kilovatov moči (610 K) in 560 Nm navora.

Standardni R8 z mirovanja do 100 km/h pospeši v 3,5 sekunde, najvišja hitrost je 320 km/h, povprečna tovarniško izmerjena poraba goriva je 11,8 l/100 km, emisija CO2 je 275 gramov na kilometer. R8 V10 Plus do 100 km/h pospeši v 3,2 sekunde (0,3 sekunde bolje od predhodnik), najvišja hitrost je 330 km/h, porabi 12,4 l/100 km in izpusti 289 gramov CO2 na kilometer.

V ponudbi bo sedemstopenjski samodejni S-tronic menjalnik z dvojno sklopko (pogon je vsekolesni). Kasneje bodo ponudbo dopolnili z manjšim V8 motorjem. To bo po vsej verjetnosti 4,0-litrski twin-turbo V8.

Na cesto lahko svetijo laserji

V primerjavi z aktualnim modelom je dobil polne LED žaromete, opcijsko bodo na voljo tudi
laserska svetila, kot tudi novi dirkalni sedeži, 12,3-palčni audijev virtualni zaslon, za doplačilo bo na voljo vrhunsko ozvočenje s podpisom Bang & Olufsen.

V dolžino meri 4444 milimetrov, širok je 1944 milimetrov, visok 1241 milimetrov in tehta 1555 kilogramov (podatki za šibkejšo različico). R8 V10 Plus različica tehta 1454 kilogramov, kar je 50 kilogramov manj kot tehta predhodnik. Ta različica ima tudi fiksni zadnji spojler narejen iz plastike ojačane z ogljikovimi vlakni. Zavorni sistem sestavljajo karbonsko-keramične zavore.

Pnevmatike so 19-palčne (s pnevmatikami 245/35 ZR19 in 295/35 ZR19) ali 20-palčne (s pnevmatikami 245/30 ZR20 in 305/30 ZR20).

Tudi električni R8

Na avtomobilskem salonu v Ženevi bo predstavljen tudi električni R8 e-tron z avtonomijo 450 kilometrov. To mu zagotavljajo nove baterije kapacitete 92 kWh. Pospešek od 0 do 100 km/h je 3,9 sekunde.

Prodaja novega R8 se bo začela poleti. Za osnovno različico bo treba v Nemčiji odšteti 165.000 evrov, za R8 V10 Plus pa 187.400 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.