Audi e-tron quattro bo šel daleč, zelo daleč

Foto: Audi Audi Q6 e-tron quattro Foto: Audi Audi Q6 e-tron quattro Foto: Audi Audi Q6 e-tron quattro Foto: Audi Audi Q6 e-tron quattro Foto: Audi Audi Q6 e-tron quattro Foto: Audi Audi Q6 e-tron quattro Foto: Audi Audi Q6 e-tron quattro
E-tron quattro je naslednja velika stvar iz Audija. Električni suv prihaja na ceste leta 2016 pod imenom Q6, koncept pa že danes marsikaj napoveduje.
Oglej si celoten članek

Audi na podlagi študije pravi, da bo imel serijski avto aktivno aerodinamiko, doseg z enim polnjenjem pa bo prek 500 kilometrov. Q6 si napoveduje mesto med Q5 in Q7, pri čemer bo zaradi kupejevskih oblin očitno imel resne namene streči po kupcih ne le tesli X, temveč tudi BMW X6 in mercedes-benzu GLE coupeju.

Stadler o kupcih, ki bodo plačali malce več

Šef Audija Rupert Stadler je ob premieri dejal, da so bili suvi še nedavno sinonim za energetsko naravi neprijazne avtomobile, nova lahka gradnja in učinkovitost električnega pogona pa bosta dokazala nasprotno. Stadler je prepričan, da bodo kupci premium vozil z veseljem plačali "malce več", da bodo lahko kazali svojo ekološko zavest, ko bodo vozili električni Q6. 

Kot je še dodal, so njegovi inženirji in proizvajalci baterij že pri točki, ko je tehnologija dovolj prijazna za širšo uporabo. "Verjamemo, da bo z vzporednimi vlaganji v infrastrukturo hitrih polnilnic leto 2018 ali 2019 pravi čas, da bomo prišli na trg s takšnim avtom."

Trije elektromotorji in nič emisij

Audi je torej zelo hitro odgovoril na napovedani Teslin model X, ki je tik pred začetkom uradne prodaje in je prvi mehki terenec z zgolj električnem pogonom.

Študija e-tron quattro concept je od prvega vijaka dalje zasnovana kot električno vozilo, zato je vse prilagojeno tej vrsti pogona. Gre za skoraj pet metrov dolg koncept z izredno aerodinamiko, saj Nemci navajajo količnik zračnega upora 0.25, kar je na ravni današnjih najbolj "spolzkih" limuzin.

Koncept je postavljen na drugo generacijo modularne vzdolžne platforme, glede na mere pa bi spadal med današnja Q5 in Q7. Ima nizko težišče, zaradi česar je vozna dinamika lahko zelo dobra, pravijo v Ingolstadtu. Po njihovih meritvah je koncept sposoben z enim polnjenjem prepeljati več kot 500 kilometrov poti, po cesti pa ga poganjajo trije elektromotorji - eden na prednji in dva na zadnji osi. 

Avto bo imel š številne druge napredne funkcije, med drugim organska LED svetila. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.