Ena od najpomembnejših premier na avtosalonu v Los Angelesu je Audijev koncept e-tron GT, ki napoveduje prvi limuzinski in najbolj športni električni model te znamke. Sledil bo že serijskemu suvu e-tronu in e-tron sportbacku, ki prihaja naslednje leto. Kot pravijo pri Audiju, bo serijski GT oblikovno skoraj identičen konceptu, prvi kupci pa bodo z njim brzeli čez dobro leto, torej leta 2020.
Zakaj je e-tron GT posebej zanimiv?
- 4 vratna limuzina, postavljena na isto platformo kot prihajajoči porsche macan.
- V dolžino meri podobno kot audi A7 skoraj pet metrov, a je s 138 centimetri višine nižji, kar je pri električnem avtu z baterijami v dnu še dodaten oblikovalski izziv.
- Čeprav je električen, ima "motorno" masko s tipičnim trapezoidnim dizajnom.
- 400 km doseg z enim polnjenjem po novem WLTP ciklu. Baterija ima 96 kWh.
- Omogoča polnjenje celo pri 350 kW, kar bi baterijo do 80 odstotka napolnilo v komaj 20 minutah. Poznal bo tudi brezžično polnjenje.
- Vsako os poganja lasten asinhron pogon. Skupna moč je 434 kW.
- Pospešek do 100 km/h traja okoli 3,5 sekunde, do 200 km/h pa 12 sekund. Najvišja hitrost je omejena na 240 km/h.
- Notranjost zaznamuje velika "3D" instrumentalna plošča. Naravnega usnja ne bo - le še materiali iz veganskih vlaken ali umetno usnje.
- Zadaj ima 450 litrov prtljažnika, spredaj še 100 litrov.
- Cena za primerek se bo začela prek 100 tisoč evrov.
Me prav zanima, koliko bo imela baterija dometa v snežnem metežu pri minus 15, nekje v zastoju na AC med …