Kitajska, ki je postala največji in najhitreje rastoče avtomobilsko tržišče na svetu očitno ni več tako naklonjena luksuznim nemškim znamkam Audi, BMW in Mercedes-Benz, kot je bilo to pravilo v preteklosti.
Banke krive za popuste
Proizvajalci uglednih znamk so se na padec zanimanja za njihove modele odzvali z popusti tudi do 20 odstotkov. Najbolj popularna luksuzna limuzina, podaljšana različico modela A6 Audi trgovci ponujajo po 16 odstotkov nižji ceni, enak popust nudijo za BMW serije 3, mercedes-benz razreda E pa je cenejši za 19 odstotkov. Tamkajšnji mediji za padec povpraševanja krivijo banke, ki pri svojih klientih, ki želijo vzeti kredit postavljajo ostre zahteve, prodajni salonu pa spremljajo situacijo in ponujajo popuste. Kljub vsemu so Nemci in trgovci optimistični glede prodaje, zgolj Audi namerava letos na Kitajskem prodati 300.000 vozil.
Audi, BMW in Mercedes spuščajo cene
Audi, BMW in Mercedes-Benz so zaradi slabega povpraševanja na Kitajskem spustili cene svojih luksuznih modelov tudi za 20 odstotkov.