Audi je ob diskretni prenovi poslovne limuzine in karavana A6 največji poudarek namenil bolj čistim in hkrati bolj učinkovitim pogonskim motorjem. Pri Audiju so, vsaj na papirju, pri A6 dramatično posegli v znižanje porabe in emisij. V povprečju naj bi zahvaljujoč številnim izboljšavam na pogonskih motorjih in menjalnikih porabo in emisije znižali za petino.
Med največjimi dosežki naj bi bil prav dvolitrski TDI turbodizelski agregat z oznako ultra s kapaciteto dveh litrov, ki po podatkih proizvajalca v zrak izpusti od 109 gramov CO2 na kilometer, normna poraba v kombiniranem ciklu pa je 4,2 litra. To velja tako za limuzinsko različico z 110 kilovatov moči (150 KM), kot tudi različico z 140 kilovatov moči (190 KM), ki smo jo preizkusili na testu, sicer v karavanski izvedenki, kjer sta poraba in emisije po tovarniških navedbah le odtenek višje.
Za 1,8 tone mase kar živahen
Novi dvosklopčni samodejni menjalnik boljša izbira
Novi sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik S tronic je hiter in natančen. V vozilu kot je A6 je samodejni menjalnik skorajda obvezen, zanimiv pa je podatek, da je vožnja z dvosklopčnim S tronicom celo za deciliter varčnejša, kot z uporabo ročnega šeststopenjskega menjalnika, tudi emisije so nižje, pospešek pa boljši.
Mi je pa BMW osemstopenjska brzostrelska še vedno bolj všeč. Tudi v programu S drive, ko audijev menjalnik prestavlja prej kot v klasičnem načinu. Tudi pelje se BMW serije 5 še vedno bolj športno. A6 z oznako ultra je lahko tudi iskriv, saj je nagibanja med ovinki malo, zavore so močne, volan pa izredno natančen.
Deklarirani porabi se nismo približali, pa čeravno ne moremo trditi, da ni nizka. 6,5 litra smo v povprečju z vozilom porabili na avtocesti Ljubljana – Zagreb, še dober liter manj na relaciji Ljubljana – Kamnik. V mestu porabi nekaj čez sedem litrov.
Če želite premium znamko, boste zanjo plačali več
Če želite ekonomičen premium model, ki s ceno bistveno ne preseže 50 tisočakov, je karavanski A6 dobra izbira, a še vedno draga. Karavanska dizelska mazda6 z vso možno opremo in nič slabšimi materiali, prej boljšimi, celo štirikolesnim pogonom, stane vsaj 15 tisočakov manj.
Audi vseeno spada v višji cenovni razred, zato je potrebno za imidž plačati več.
Podatki o vozilu: (Audi A6 Avant 2.0 TDI ultra Business)
Motor: dizelski, štirivaljni, 1.968 ccm
Najvišja moč: 140 kW (190 KM) med 3.800 in 4.200 vrtljaji
Navor: 400 Nm med 1.750 in 3.000 vrt./min
Dimenzije (D x V x Š v mm): 4.543 x 1.847 x 1.461, medosna razdalja 2.912
Najvišja hitrost: 226 km/h
Pospešek: 8,5 sekunde od 0 do 100 km/h
Prtljažnik (v litrih): 565
Poraba na testu: 6,2 litra, 115 g CO2/km
Cena (v evrih): od 47.950 € (osnovni)/ 53.750 € (testnik) / 56.207 € (testnik z dodatno opremo)
Plusi: Prostornost, poraba, udobje;
Minusi: Cena, videz klimatskega sistema;
v službi si ga lastimo. Glede porabe pa tko: ce izklopis klimo,radio,prezracevanje,masazo,gretje sedezev in si na podezelski cesti ima porabo …
Testi novinarjev so najmanj merodajni za porabo od vsega. <br /><br />Seveda ko dobilo avto sitijo do konca, ker <br …