Spremembe niti niso majhne, saj so novi odbijači drugačnih mer, tako da sta A1 in petvratni A1 sportback odslej 2 centimetra daljša. Z ostrimi linijami so odslej dopolnjeni žarometi z LED dnevnimi lučmi, novi so prednja maska in zadnja svetila.
Znotraj pravih sprememb niti ni toliko, bolj gre za dodelave. Tako je dopolnjen infotainment sistem, da po novem lahko izrablja storitve Audi connect, med drugim tudi ustvarja wi-fi točko. Bomo pa še videli, ali je USB priključek odslej standarden, kar je bila tragikomična hiba dosedanjega A1. Več je tudi izbire za personalizacijo.
Brbotajo lahko tudi zgolj trije
Veliko novega pa je pri motorjih. Prvič doslej A1 lahko ženejo le trije valji in sicer v različici 1,0 TSI, ki zmore 70 kW (95 KM) in napoveduje porabo 4,3 litra oziroma manj kot 100 gramov CO2.
Druga novost pa je trivaljni 1,4 TDI motor s 66 kW (90 KM), ki naj bi porabil le 3,4 litra dizla na 100 kilometrov, v zrak pa izpusti le 89 gramov CO2.
Tudi ostala četverica obstoječih motorjev je bila nekoliko optimizirana, pri vseh je na voljo S-tronic menjalnik, na vrhu ponudbe je model S1 s sedaj 170 kW (231 KM).
Spremenjen pri A1 je variabilni elektromehanični krmilni mehanizem v prid boljše odzivnosti. Novost je športni paket opreme s tršim podvozjem.