Če so nekoč Bližnji Vzhod poganjale kamele, jih zadnja desetletja predvsem 4x4 vozila. Toyote, land roverji, jeepi, mitsubishiji ... Seveda želijo lastniki od takšnih vozil še precej več kot le vožnjo po asfaltu, a mnogokrat jih tovarniške rešitve ne zadovoljijo, zato posežejo po dodatni opremi. Spojlerji pri tem ne pridejo do izraza, v ospredju so zmogljivi blažilniki, vitli, svetila, ki puščavsko temo spremenijo v dan, zmogljivi filtri zraka, odmik od tal ... Povedano drugače, dobro situiran prebivalec zalivskih držav bo veliko raje kot za avtomobilom z oznako tipa GTI, RS, R-Type, M, S in podobno pogledal za "spedenanim" terencem.
Ramy Trading je specializirana družba iz Združenih arabskih emiratov, ki med zalivskimi državami slovi kot ena najbolj naprednih pri iskanju rešitev za še tako nenavadne ideje svojih kupcev. Specializirani so za znamko Jeep, a iz njihovih delavnicah se v puščavo z veliko večjo mero samozavesti zapodijo tudi modeli drugih znamk. "Naredili bomo dodaten kilometer za vaš nasmeh," je njihov moto, a sedaj so potrebovali še nov logotip.
Premiera na največjem sejmu
Pri iskanju pravega emblema, ki bi predstavljal njihovo podjetje, jim je pomagal mladi slovenski oblikovalec Anej Ferko. Izjahal je iz dosedanjega loga podjetja in ga predelal v skladu z modernimi smernicami in zahtevami arabskega trga. "Oni so sicer v skladu s svojo kulturo želeli nekaj bolj načičkanega, medtem ko sem sam zagovornik čistejših linij. Na koncu smo našli kompromis, ki jim je bil glede na njihove reakcije zelo všeč," je 27-letni Ljubljančan povedal za zurnal24.si. Logotip izžareva vse glavne vrline znamke, poleg skoraj 40-letne tradicije so te še v biku utelešena moč, barvne obrobe pa kažejo na trajnost, s pogledom v prihodnost.
Logotip so pričeli pripravljati že aprila, uradno pa so ga svojim klientom predstavili v sredo na največjem specializiranem sejmu v tistem koncu sveta ADIHEX 2014, ki se te dni odvija v Združenih arabskih emiratih. Pri Ramyju sicer zadnje mesece aktivno sodeluje še en Slovenec, in sicer Iztok Franko, ki skrbi za marketing.
Ramy sicer deluje tudi v Egiptu, kmalu pa bo svoje poslovanje razširil še na Oman.