Arabcem logotip zrisal Slovenec

Foto: I. F. Ramy logo Foto: I. F. Ramy logo Foto: I. F. Ramy logo Foto: I. F. Ramy
Arabske avtomobile bo odslej krasil slovenski emblem. Mladi dizajner je zrisal novi logo za eno najbolj razširjenih specializiranih podjetij za predelavo vozil na Bližnjem Vzhodu.
Oglej si celoten članek

Če so nekoč Bližnji Vzhod poganjale kamele, jih zadnja desetletja predvsem 4x4 vozila. Toyote, land roverji, jeepi, mitsubishiji ... Seveda želijo lastniki od takšnih vozil še precej več kot le vožnjo po asfaltu, a mnogokrat jih tovarniške rešitve ne zadovoljijo, zato posežejo po dodatni opremi. Spojlerji pri tem ne pridejo do izraza, v ospredju so zmogljivi blažilniki, vitli, svetila, ki puščavsko temo spremenijo v dan, zmogljivi filtri zraka, odmik od tal ... Povedano drugače, dobro situiran prebivalec zalivskih držav bo veliko raje kot za avtomobilom z oznako tipa GTI, RS, R-Type, M, S in podobno pogledal za "spedenanim" terencem.

Ramy Trading je specializirana družba iz Združenih arabskih emiratov, ki med zalivskimi državami slovi kot ena najbolj naprednih pri iskanju rešitev za še tako nenavadne ideje svojih kupcev. Specializirani so za znamko Jeep, a iz njihovih delavnicah se v puščavo z veliko večjo mero samozavesti zapodijo tudi modeli drugih znamk. "Naredili bomo dodaten kilometer za vaš nasmeh," je njihov moto, a sedaj so potrebovali še nov logotip. 

Premiera na največjem sejmu

Pri iskanju pravega emblema, ki bi predstavljal njihovo podjetje, jim je pomagal mladi slovenski oblikovalec Anej Ferko. Izjahal je iz dosedanjega loga podjetja in ga predelal v skladu z modernimi smernicami in zahtevami arabskega trga. "Oni so sicer v skladu s svojo kulturo želeli nekaj bolj načičkanega, medtem ko sem sam zagovornik čistejših linij. Na koncu smo našli kompromis, ki jim je bil glede na njihove reakcije zelo všeč," je 27-letni Ljubljančan povedal za zurnal24.si. Logotip izžareva vse glavne vrline znamke, poleg skoraj 40-letne tradicije so te še v biku utelešena moč, barvne obrobe pa kažejo na trajnost, s pogledom v prihodnost.

Logotip so pričeli pripravljati že aprila, uradno pa so ga svojim klientom predstavili v sredo na največjem specializiranem sejmu v tistem koncu sveta ADIHEX 2014, ki se te dni odvija v Združenih arabskih emiratih. Pri Ramyju sicer zadnje mesece aktivno sodeluje še en Slovenec, in sicer Iztok Franko, ki skrbi za marketing.

Ramy sicer deluje tudi v Egiptu, kmalu pa bo svoje poslovanje razširil še na Oman.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.