Wall Street Journal je v petek sklicujoč se na svoje dobro obveščene vire poročal o tem, da družba Apple resno razmišlja o razvoju prevoznega sredstva pod svojo lastno blagovno znamko. V ta namen naj bi najeli okoli 1.000 strokovnjakov z najrazličnejših področij avtomobilske industrije. Kot poroča Reuters, naj bi šlo za avtomobil z obliko manjšega enoprostorca in ki bi ga poganjala elektrika. Za zdaj menda sploh še ni odločeno, ali bo Apple pod vodstvom Tima Cooka razvoj nadaljeval do serijskega izdelka.
Tudi če se za to ne bo odločil, pa je novica dodobra pretresla avtomobilsko pa tudi IT industrijo, saj postaja vse bolj očitno, da bodo v prihodnje v kalifornijski Silicijevi dolini narekovali tempo ne več le razvoju računalnikov in drugih elektronskih pametnih naprav temveč tudi prevoznim sredstvom.
Tam namreč domuje Google, ki je že lani predstavil prototip avtonomnega električnega vozila, dobesedno pri sosedih pa pri Tesli nastaja luksuzni električni model S, ki se mu evropske premium znamke že dolgo ne posmehujejo več.
Prebegnil je razvojnik Mercedes-Benza
Apple je sicer lani že konkretno stopil na polje avtomobilov s sistemom CarPlay integracije iphonov in avtomobilovega infotainmenta, gotovo pa si želi še nadaljne integrcije svojega operacijskega sistema iOS v vse pore uporabnikovega življenja, kamor sodijo tudi avtomobili.
Da se nekaj kuha, dokazuje tudi nedavni prebeg šefa Mercedes-Benzovega razvojnega oddelka v Silicijevi dolini k Applu. Johann Jungwirth naj bi tako postal šef novega skrivnega laboratorija, v katerem naj bi "jabolčniki" pod kodnim imenom Titan razvijali najnaprednejše tehnologije mobilnosti prihodnosti.
Apple v skladu s svojo tradicijo skrivanja kakršnihkoli informacij ne daje nikakršnih komentarjev na zadnje ugotovitve medijev.
Torej. Če gledamo primerjavo po telefonih in potegnemo paralelo bo en tak električen avtomobilček stal ene 4 krat več od …