S svojim predanim delom, vrhunskimi rezultati in izjemnim značajem uspešno sledi vrednotam znamke Mercedes-Benz. S podpisom sponzorske pogodbe bo Anže Kopitar predstavljal znamko Mercedes-Benz in v času bivanja v Sloveniji sodeloval na vseh večjih dogodkih. Sponzorsko vozilo, kupe razreda E, je Anžetu Kopitarju predal direktor podjetja Autocommerce, Rasto Oderlap.
Zakaj blagovna znamka Mercedes-Benz?
Anže Kopitar je blagovni znamki Mercedes-Benz zvest že več let. Tudi v Ameriki, kjer zadnjih 11 let živi, je tako njegovo vozilo kot tudi družinsko Mercedes-Benz. Poleg dizajna najnovejših modelov ga je prepričala tudi sama storitev, ki izhaja iz mercedesovega slogana "The best or nothing."
Mercedes-Benz E kupe: neustavljivo privlačen
Novi kupe razreda E je paradni primer nove oblikovne filozofije znamke Mercedes-Benz. Uteleša sodoben slog in eleganten športni videz. Popolne poteze in atletski stilski elementi novega kupeja razreda E privabljajo poglede z nevsiljivo milino. Zaradi jasnih in izrazitih linij v kombinaciji s športnimi poudarki je novi kupe razreda E prava stilska ikona.
Novi E kupe tudi za Tomaža Kavčiča
Slovenski chef in lastnik Gostilne pri Lojzetu na Zemonu, Tomaž Kavčič, že dve leti živi in predstavlja vrednote znamke Mercedes-Benz. Uspešno sodelovanje se nadaljuje in nadgrajuje z novim vozilom, kupejem razreda E, ki ga je Tomažu v uporabo predala vodja marketinga in odnosov z javnostmi, Metka Kejžar.
V podjetju Autocommerce pravijo, da so s skrbnim izborom ambasadorjev ponosni na odlično preteklo sodelovanje z Tomažem Kavčičem in so veseli, da bodo z Anžetom Kopitarjem del nove, uspešne zgodbe.