AMG in hibridi? Ne tako daleč.

Foto: Žurnal24 AMG-jeva filozofija je jasna – ob manjši prostornini vsaj enaka moč in manj škod
Mercedesi, ki jih bo v prihodnje predeloval AMG, bodo ob enakih zmogljivostih precej bolj prijazni do narave. Omenja se tudi hibridni pogon.
Oglej si celoten članek

Doslej eden od osrednjih motorjev v programu AMG , naravno polnjeni 6,2-litrski V8, se počasi poslavlja. Na njegovo mesto bo stopil petlitrski osemvaljnik s turbinskim polnjenjem, ki bo proizvedel 420 kW/570 KM, kar je 155 kW več kot predhodnik brez turbinskega polnjenja. Navora bo za 902 Nm. Z ustreznimi dodelavami naj bi motorju povečali moč vse do 515 kW/700 KM in astronomskih 1200 Nm navora, kar bi bilo dovolj, da bi pozneje stopil tudi v čevlje sedanjega 612-konjskega dvanajstvaljnika.

Prisiljeno polnjenje ob nižji prostornini je samo en del enačbe prihodnosti, saj AMG razvija tudi hibridni pogon V8 , imenovan BluePower. Za zdaj se še ne ve natančno, ali bo hibridni del motorja sestavljala tehnologija X-Trac Flybrid, ki po mehanskem principu vrača kinetično energijo v pogon, ali pa integrirani 74 kW-elektromotor.

Govorice še pravijo, da namerava AMG do leta 2012 predstaviti hibrid plug-in , dizli pa bodo še naprej ostali pomemben člen ponudbe. Vse več informacij pa je tudi o AMG-jevem superšportnem avtomobilu, ki nosi kodno oznako C197. Premiero naj bi doživel marca 2010, poganjal pa ga bo že omenjeni 6,2-litrski V8, in sicer v povezavi z osemstopenjsko avtomatiko.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.