Ali je clio po pravici najbolj prodajani slovenski model?

Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio Foto: Saša Despot Renault clio
Kaj dopolniti pri avtu, da bo še naprej vladar slovenskih cest po številčnosti? Renault clio išče ustrezni odgovor.
Oglej si celoten članek

Clio je z majem postal še bolj slovenski, saj se je njegova proizvodnja vrnila v Novo mesto. Že dolga leta pa drži status najbolj prodajanega modela pri nas. Upravičeno?

Kratek test s prenovljenim cliom razkriva, zakaj je slovenskim kupcem tako ljub - ima zelo všečen zunanji dizajn, ki ga je moč še popoprati z različnimi dodatki, po prenovi nosu deluje bolj postaven in manj načičkan, nova višnjevo rdeča barva mu fantastično pristoji, pelje se nadpovprečno dobro, hkrati je zelo varčen. Kar dobra kombinacija, da lahko vzajemna naklonjenost traja vrsto let.

Bolj zrel videz pozitiven

Prenovljeni clio se sicer zdaj ponaša tudi z nekaterimi novostmi, ki so bile nujno potrebne, a kakšno pogrešam še naprej. Vsekakor pa je korak naprej viden pri prijaznejšem videzu in še posebej otipu volana ter pri novi prevleki sedal. Pozitiven občutek pusti z gumo prevlečeno vrtljiv gumb glasnosti radia, čeprav bi si ga želel bližje desnici.

Čeprav je bil testnik opremljen z doplačljivim paketom LOOK, ki notranjost obarva v bolj žive barve, clio znotraj ne more prikriti, da mestoma deluje bolj ceneno, predvsem pa manj kvalitetno od kakšne škode fabie, VW pola, mazde2 ali peugeota 2008 in citroëna C3.

Pozitivno je, da je sedempalčni infozabani sistem na voljo že od druge opreme dalje, po drugi strani pa so zadnji parkirni senzorji serijski šele v bolj bogatih izvedenkah. Testiral sem avtomatskega parkirnega asistenta, ki je novost v ponudbi in deluje pohvalno enostavno ter zanesljivo, všeč mi je bila tudi njegova cena, saj za 350 evrov kupec hkrati dobi še prednje senzorje ter parkirno kamero.  

Pri aktivni asistenci še vedno zadaj

Oprema intens iz testnega avta je razmeroma bogata, vključuje celo polne LED žaromete, a po drugi strani clio niti po prenovi nima aktivne varnosti na nivoju tekmecev, saj aktivnih pomagal za preprečevanje nesreč (razen parkirnih senzorjev) ni niti na seznamu dodatne opreme.

Dober in varčen motor

Še ena novost v testnem avtu je bila kombinacija močnejšega dCi 110 motorja in šeststopenjskega menjalnika. Novi motor je prava izbira za vse, ki nameravajo clia uporabljati za avtocestno vožnjo, saj je razlika z dCi 90 opazna ravno v režimu prožnejše vožnje v avtocestnem prometu. Zelo pa me je impresionirala poraba, ki je na testnem krogu znašala 4,3 litra, med običajno vožnjo le malenkost več.

Clio ima sicer v notranjosti tudi “eco” gumb, ki naj bi - tako domnevam - spodbujal oziroma uzdal motor, v realnosti pa ni razlike in bi ga zaradi mene lahko prenehali vgrajevati. Pod črto je dizelski clio vozniško zelo všečen avto, svoje doda zanesljivo, čeprav razmeroma trdo podvozje. Ob pretiravanju v zavojih se sicer čuti podkrmarjenje.

Je clio najboljši avto v B segmentu? Nikakor. Tudi najsodobnejši ni, pa čeprav je bil prenovljen šele pred kratkim. A za konkurenčno ceno nudi ravno pravšnjo dozo vsega, kar je pripravljen plačati povprečno zahteven kupec v tem segmentu, svoje doda tudi pripadnost znamki oziroma po novem rojstnemu mestu. Zato mu ne bi smelo biti pretežko ohraniti vodilnega mesta do naslednje generacije, od katere pa osebno pričakujem precej več. Žal je najmočnejši dizel na voljo le z najbogatejšo opremo intens, kar pa ni več poceni.

Podatki o vozilu (renault clio intens energy 1,5 dCi)

Motor: 1.461 ccm, 81 kW (110 KM), 260 Nm pri 1.750 vrt/min
Zmogljivosti: 194 km/h, 11,2 sek od 0 do 100 km/h
Poraba: 4,3 l/100 km (testni krog), 90 g CO2/km (tovarniško)
Prtljažnik: 300 litrov
Cena: 18.090 € (osnovni), 20.800 € (testni brez 2.000 € popusta)

PLUSI: videz, vožnja, motor
 
MINUSI: notranjost še vedno manj kakovostna od konkurence, brez aktivne varnosti
 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 12:33 8. Maj 2017.

    iz izkušenj ti povem,da Renaulti niso več slabi in pokvarljivi avti,se kvarijo po novem bolj wv,bmw,audi,škoda,to je tudi mene presenetilo,res …

  • 08:11 8. Maj 2017.

    20800€ za tak avto? Za ta denar dobiš 2-3 leta rabljenega in vsaj dva razreda boljšega

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.