Alfa Romeo razkrila svoj prvi SUV - stelvio

Foto: Alfa Romeo Alfa romeo stelvio Foto: Alfa Romeo Alfa romeo stelvio Foto: Alfa Romeo Alfa romeo stelvio Foto: Alfa Romeo Alfa romeo stelvio Foto: Alfa Romeo Alfa romeo stelvio Foto: Alfa Romeo Alfa romeo stelvio Foto: Alfa Romeo Alfa romeo stelvio Foto: Alfa Romeo Alfa romeo stelvio Foto: Alfa Romeo Alfa romeo stelvio Foto: Alfa Romeo Alfa romeo stelvio Foto: Alfa Romeo Alfa romeo stelvio Foto: Alfa Romeo Alfa romeo stelvio Foto: Alfa Romeo Alfa romeo stelvio Foto: Alfa Romeo Alfa romeo stelvio Foto: Alfa Romeo Alfa romeo stelvio Foto: Alfa Romeo Alfa romeo stelvio Foto: Alfa Romeo Alfa romeo stelvio Foto: Alfa Romeo Alfa romeo stelvio Foto: Alfa Romeo Alfa romeo stelvio
Alfa Romeo je na avtosalonu v Los Angelesu predstavila svoj prvi športni terenec. Stelvio bo ob giuliji eden ključnih modelov znamke po rekonstrukciji podjetja. Z njim bodo Italijani nastopili na svetovni sceni in izzvali nemške rivale.
Oglej si celoten članek

Alfa Romeo je svoj prvi SUV stelvio poimenovala po slavnem gorskem prelazu v italijanskih Alpah. Športni terenec je narejen na najnovejši modularni platformi podjetja - giorgio - na katero je postavljena tudi kompaktna limuzina giulia.

Pri Alfi upajo, da bodo s svojima zadnjim produktoma doživeli renesanso. So zadnji v vrsti izmed luksuznih proizvajalcev vozil - po Porscheju, Jaguarju, Maseratij, ki so vstopili na trg športnih terencev, ki je zavladal Evropi in je najhitreje rastoči avtomobilski segment tudi v premium razredu vozil. Fiat Chrysler velike upe v Stelvia polagata tudi na ameriškem trgu, prav zato premierna predstavitev v Los Angelesu.

Foto: Alfa Romeo Alfa romeo stelvio Alfa Romeo se je v ZDA vrnila leta 2014, skoraj po dveh desetletjih odstotnosti, a pravih produktov tam še nimajo, saj so letos prodali vsega 441 vozil, večinoma ekostičnih 4C coupejev in 4C Spider. Z giulio in stelvijem so prepričani, da bo zgodba drugačna.

Širši kot macan, oblikovno soroden giuliji

Stelvio v dolžino meri 4,68 metra, v širino 2,16 metra in v višino 1,65 metra, kar je dolžinsko skoraj identično kot pri konkurenčnem porscheju macanu, je pa Alfin model občutno širši.

Dizajn je pričakovano zelo blizu giuliji, najbolj prepoznavni elementi so ostri žarometi led ter zračna maska v obliki ščita z velikimi odprtinami za zrak.

V potovalni kabini v najbolj prestižnih različicah modela najdemo tudi ogljikova vlakna in elemente iz lesa. Na sredini armaturne plošče kraljuje 8,8-palčni zaslon na dotik, ki je del zabavno-informacijskega sistema. Zanj bo verjetno, tako kot pri giuliji, treba skoraj vedno doplačati, saj bo v nižjih stopnjah opreme 6,5-palčen zaslon. Med merilniki pa je poleg 3,5-palčnega TFT zaslona tudi opcija kar 7-palčnega prikaza podatkov o delovanju avtov.

Pri Alfi niso sporočili mase vozila, so pa naglasili, da je razmerje med razpored teže idealnih 50:50. Aluminij so vključili tako pri izdelavi karoserije, motorjev, vzmetenja, vrat, pokrova motorja …

Foto: Alfa Romeo Alfa romeo stelvio

Zmogljiva motorizacija in štirikolesni pogon

Ob 2,9-litrskem V6 biturbo motorju z okoli 373 kilovatov moči (505 KM) za najbolj športni model quadrofoglio (standardno je sparjen z osemstopenjskim samodejnim ZF menjalnikom), so za stelvia pri Alfi potrdili še 2,0 prisilno polnjen bencinar, ki zmore kar 206 kilovatov moči (280 KM), v ponudbi naj bi se znašel še 2,2 JTD motor z 154 kilovatov moči (210 KM).

Q4 bo oznaka za štirikolesni pogon, ki zmore do 60 odstotkov moči prenašati na prednji par koles.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.