Adijo kljuke!

Foto: Anže Petkovšek Električni Mercedes EQS 580 4Matic.
Foto: Anže Petkovšek Električni Mercedes EQS 580 4Matic.
Avtomobilski salon v Šanghaju je najavil nekaj trendov v avtomobilski industriji.
Oglej si celoten članek

Kaj se bo evropska avtomobilska industrija naučila iz avtomobilskega salona v Šanghaju na Kitajskem? Pri Automobilwoche so izpostavili nekaj trendov, ki se jim ne bo mogoče izogniti in bodo krojili naslednja leta v avtomobilski industriji.

Kič je spet kul

Izbor prodajnih izdelkov, ki se ujemajo z blagovno znamko, je že desetletja dobra podlaga za vsakega proizvajalca, vsaj, ko govorimo o znamkah v premijskem razredu. Jakne z logotipom znamke, skodelice za kavo, ali uporabni dodatki za vozila niso več dovolj. Novi kitajski proizvajalci vozil so v Šanghaju pokazali nove izdelke, ki sovpadajo s podobo znamke. Pri Zeekru so pokazali zasilno kladivo za razbijanje stekla v primeru nesreče, kitajska znamka Tank je predstavila terensko vozilo, s katerim se ujema moška krtača za britje, Lynk & Co. iz kitajskega koncerna Geely pa zaščitno opremo za gorsko kolesarske avanture v dizajnu blagovne znamke.

Foto: Epa Avtosalon v Šanghaju 2023

Adijo kljuka!

Avtomobili prihodnosti ne bodo imeli kljuk na vratih. Avtomobilski salon v Šanghaju je to jasno pokazal. Skoraj vse novosti kitajskih blagovnih znamk, z izjemo najcenejših, niso imele vidnih kljuk na vratih. Prikažejo se le, ko odklenete vozilo s ključem ali pametnim telefonom. V višjem cenovnem razredu se skoraj povsod vrata odprejo popolnoma sama in se znova zaprejo, ko pohodite zavoro.

Foto: Epa Avtosalon v Šanghaiu 2023

Svetlobne reže namesto velikih sprednjih luči

Tudi luči se bodo močno spremenile. Zlasti kitajske modele vozil trenutno združuje velika težnja po izjemno ozkih prednjih lučeh. V skladu z geslom "svetloba je novi krom" sta ozek svetlobni podpis in obris na sprednjem delu skoraj obvezni. Ali bodo evropski proizvajalci sledili temu trendu, bomo videli v prihodnjih letih.

Foto: Epa Avtosalon v Šanghaiu 2023

Agresivna terenska vozila

Karlmann, Hero in Tank so na salonu s svojimi novostmi povzročili pravo razburjenje. Tri kitajske znamke so predstavile vpadljiva oglata terenska vozila prevelikih zunanjih mer za večino slovenskih parkirišč. Vsi so tudi izrazili načrt za vstop na evropski trg.

SUV izpodriva karavana

Tržni trend, ki obstaja že dolgo, je bil ponovno potrjen tudi na Kitajskem. Športni terenci (SUV-ji) so najpogosteje izdelan in zasnovan model pri starih in novih proizvajalcih vozil. Za vsakega kitajskega proizvajalca, ne glede na to, kako majhen je, je prostoren, udoben električni avtomobil z nizko postavljeno baterijo in visoko karoserijo del standardne ponudbe. Električni karavani, po katerih bi vsaj v zahodni Evropi še lahko vladalo dobro povpraševanje, niso bili v središču.

Foto: Epa Avtosalon v Šanghaiu 2023

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 09:25 20. April 2023.

    Naredite avto preprost kot je bil hrošč nekdaj,nekaj za delavski narod ,da se pač vozi,koga briga ta bedarija,kdor se hočee …

  • 08:39 20. April 2023.

    same bedarije, ki mnogo stanejo, pa so čist neuporabne,še posebej pa bodo naredili avto neuporaben in drag. kolkkrat so zamrznile …

  • 07:58 20. April 2023.

    Same bedarije. SUV so se pojavili sedaj, ko so ceste boljše. Pred 40-imi leti jih pa ni bilo. Na cesti …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.