A7 v gibanju

Foto: Žurnal24 Audi A7 Foto: Žurnal24 audi A7 Foto: Žurnal24 audi A7 Foto: Žurnal24 audi A7 Foto: Žurnal24 audi A7 Foto: Žurnal24 Audi A7 Foto: Žurnal24 Audi A7 Foto: Žurnal24 Audi A7 Foto: Žurnal24 Audi A7 Foto: Žurnal24 Audi A7 Foto: Žurnal24 Audi A7 Foto: Žurnal24 Audi A7 Foto: Žurnal24 Audi A7 Foto: Žurnal24 Audi A7 Foto: Žurnal24 Audi A7 Foto: Žurnal24 Audi A7 Foto: Žurnal24 Audi A7 Foto: Žurnal24 Audi A7 Foto: Žurnal24 Audi A7 Foto: Žurnal24 Audi A7 Foto: Žurnal24 Audi A7 Foto: Žurnal24 Audi A7 Foto: Žurnal24 Audi A7 Foto: Žurnal24 Audi A7 Foto: Žurnal24 Audi A7 Foto: Žurnal24 Audi A7 Foto: Žurnal24 Audi A7 Foto: Žurnal24 Audi A7

Your browser doesn’t support HTML5 video

Audi bo na avtomobilskem salonu v Parizu predstavil vročo novost v obliki kupejevske limuzine A7. Ljubiteljem štirih prepletenih krogov je na spletu na voljo tudi že video novega modela.
Oglej si celoten članek

Audi z novim modelom A7 Sportback vstopa v nov tržni segment. Petvratnik z dinamično napetim zadkom združuje lastnosti treh avtomobilskih tipov: kupejev, limuzin in karavanov.

Karoserija je v veliki meri izdelana iz aluminija in visokotehnoloških jekel ter je izredno lahka in varna. Prtljažnik s 535 litri prostora ima velik pokrov, ob podiranju zadnjega sedežnega naslonjala pa se poveča na 1390 litrov.

Avtomobil, ki bo pri trgovcih v Nemčiji naprodaj od jeseni dalje za ceno od 51.650 evrov naprej, je model, s katerim Audi uvaja nove oblikovalske poteze, s katerimi želi poudariti eleganco in veliki slog. Petvratni kupe meri v dolžino 4,97 metra, v širino 1,91 metra, v višino pa 1,42 metra. Za obliko so značilni dolg pokrov motornega prostora, kratek sprednji previs, dolga medosna razdalja, športno položna C-stebrička in poševen zadek.

Opcijski LED-žarometi dodatno prispevajo k prepoznavnosti, že serijski pa so biksenonskimi žarometi in zadnje luči z LED-tehnologijo. V nove žaromete je bila poleg tega integrirana tudi t. i. vsevremenska funkcija, ki nadomešča klasične meglenke.

V notranjosti ima A7 t. i. obodni lok, vodoravno linijo, ki zaobjema voznika in sovoznika, na armaturni plošči pa izstopa valovita dekorativna letev. Sedeži so po želji lahko odeti v kakovostno usnje, za sprednja dva sta opcijsko na voljo tudi funkcija prezračevanja in masažna funkcija. Dodan je izpopolnjeni upravljalni sistem MMI z osrednjim krmilnim gumbom in zmanjšanim številom tipk. Dodatno je možno naročiti novi projekcijski sistem zaslona, ki najpomembnejše informacije projicira na vetrobransko steklo. MMI touch pomeni povezavo navigacijskega sistema s trdim diskom in površine, ki je občutljiva na dotik in služi za enostaven vnos ukazov. Kot dodatna oprema je tu tudi Bluetooth online, ki omogoča spletne storitve v povezavi z Googlom. Modul UMTS omogoča predvajanje posnetkov in informacij iz aplikacije Google Earth na avtomobilskem zaslonu ter jih kombinira z izbrano navigacijsko potjo. Točke WLAN pa omogočajo vzpostavitev povezave s prenosnimi napravami. Poleg Bose Sound Systema je vrhunec v ponudbi HiFi opreme t. i. Advanced Sound System proizvajalca Bang & Olufsen z močjo 1.300 W in 15 zvočniki.

Navigacijski sistem deluje v tesni povezavi z drugimi opcijskimi asistenčnimi in varnostnimi sistemi Audija A7 Sportback. Podatke o izbrani poti posreduje krmilnikom za žaromete, za avtomatski menjalnik in za sistem adaptive cruise control s funkcijo Stop & Go. Tako lahko ti sistemi prepoznajo kompleksne scenarije. Varnostni paket Audi pre sense lahko v mnogih primerih prepreči nezgodo ali omili njene posledice. Novi asistenčni sistem Audi active lane assist vozniku pomaga vzdrževati smer vožnje, medtem ko mu parkirni sistem z novo krmilno avtomatiko pomaga vrteti volan pri parkiranju.

Za začetek so pri Audiju za A7 Sportback pripravili štiri V6-motorje, dva bencinska in dva TDI, z razponom moči od 150 kW (204 KM) do 220 kW (300 KM). Novi 3.0 TDI s 150 kW (204 KM) in menjalnikom multitronic se v povprečju zadovolji s 5,3 litra goriva na 100 km in emisijo CO2 139 g/km. Vsi motorji imajo integriran Audijev inovativni toplotni management, rekuperacijski sistem in sistem start-stop.

Menjalnik je vedno avtomatski. Brezstopenjski multitronic prenaša moč na sprednji kolesni par, medtem ko je 7-stopenjski S tronic predviden za kombinacijo s stalnim štirikolesnim pogonom quattro. Ta ima v najnovejši različici sredinski diferencial s kronskimi zobniki in selektivno krmiljenje pogonskega momenta za vsako kolo posebej.

Pogonski sistem lahko kot opcija uravnava športni diferencial,  V serijsko opremo je vključen sistem za uravnavanje vozne dinamike z imenom Audi drive select, ki ga je mogoče nadgraditi z zračnim vzmetenjem (adaptive air suspension). Audi A7 Sportback bo prišel v Slovenijo novembra letos.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.