Kako odgovarjate tistim, ki pravijo, da je novi A3 le VW golf oblečen v lepa in draga oblačila?
To vsekakor ni res. Oblikovno smo A3 naredili po željah uporabnikov, ki so v dizajn vpeti od samega začetka. Pri oblikovanju smo upoštevali številne nove vidike, od zmanjševanja teže, zmanjšanja emisij CO2, porabe. Za vse to smo iskali nove rešitve.
Na kaj ste še posebej ponosni pri novem A3? Kaj lahko s področja naprednih tehnologij izpostavite pri novincu?
To kar imate v prestižnejših modelih A8 ali A6, imate zdaj v cenovno mnogo bolj dostopnem A3. Seznam tehnoloških pripomočkov je bogat in obsega vse od tankega zaslon večpredstavnostnega sistema MMI, uporabo interneta, radarski aktivni tempomat, sistem prepoznavanja prometnih znakov, samodejno parkiranje. To je velik napredek.
Kako pomembno je, da vse to ponujate v cenovno bolj dostopnem razredu, po katerem posegajo mladi vozniki?
Zelo. Med uporabniki smo naredili obsežno raziskavo. Izsledki so pokazali, da je povezljivost s prenosnimi napravami v velikem porastu. Vendar pa je to smiselno le v povezavi z varnostjo. Naša ideja je, da jim ponudimo uporabo mobilnega telefona med vožnjo brez da bi s tem zmanjšali varnost.
Zakaj je te povezljivosti več v modelih A1 in A3, kot pa v bolj prestižnih modelih. Ali starejši kupci niso še pripravljeni na uporabo tovrstne tehnologije?
Ne, to ni razlog. Za nas je pomembno, da imamo najnovejšo tehnologijo v vseh naših vozilih. Povezljivost je v vrhu Audijevih prioritet in bodo v naslednjih letih del vseh avtomobilov.
Težo avtomobila ste v primerjavi s predhodnikom ste maso zmanjšali za 80 kilogramov. Kje ste lahko varčevali s kilogrami?
50 odstotkov zaslug gre novi platformi, ostalo pa drugje, tudi z novimi procesi merjenj. Če želite privarčevati 80 kilogramov, ne morete varčevati le na enem delu, pač pa povsod po malo, pri motorju, pokrovu motorja, večjem deležu lahkih materialov. Manjšanje mase vozil je trend, ki mu posvečamo veliko pozornost, saj le tako napredujemo tudi na področju nižje porabe in emisij.
Sledila bo limuzinska različica modela, za katero računamo, da bodo po njej posegali na Kitajskem. V Evropi bo fokus na kombi limuzini. Pričakujemo lahko tudi kabriolet.
Kaj pa alternativni pogon, hibrid, plug-in hibrid, elektrika?
Nova platforma nam omogoča izdelavo modelov z različnimi pogonskimi sklopi. Tako dizelske motorje, pripravljamo plug-in hibride, ki bodo na prodaj že leta 2014. O električnem modelu se zaenkrat še ni dokončnega dogovora.
Na salonu je tudi konkurenca pokazala povsem nove adute. Mercedes-Benz razred A, Volvo novi V40, tu je še BMW serije 1. Kako vi vidite na trgu pozicijo modela A3 v prihodnosti?
Trenutno smo vodilni in naš cilj je, da to ostanemo tudi v prihodnosti. Je pa pred nami velik odgovornost. Menimo pa da je naš avtomobil v primerjavi vozne dinamike z novim razredom A drugačen avtomobil. Naš avto ponuja dobre vozne lastnosti, ima lahko konstrukcijo, izredno kvalitetne materiale in veliko varnostne opreme in tehnologije. Pomemben je celoten komplet. Za nameček bomo v svojem razredu kot prvi ponudili polne LED žaromete.
Kako drugačna je vozna dinamika v primerjavi s starim A3?
A3 je tipični Audi, zato se bodo vozniki v njem še naprej počutili domače. Sami se boste lahko prepričali na cesti.
"A3 bo ostal vodilni v razredu"
Na avtosalonu v Ženevi smo se pogovarjali z odgovornim Audijevim inženirjem Dr. Ulrichom Widmannom zadolženim za področje varnosti za model A3, ki je bil glavni razstavni eksponat na razstavnem prostoru avtomobilskega proizvajalca iz Ingolstadta.
A3 je na trgu že več kot 15 let in ga vozi več milijonov ljudi, zato zagotovo vse firme delajo …
Oblikovan po željah uporabnikov?? Ja kje pa ste spraševali te uporabnike, v Legolandu? Je pa možakar ponosen na LED-ice, razumljivo. …