S točenjem goriva z višjim oktanskim številom lahko po besedah naftnih trgovcev pri porabi privarčujete do štiri odstotke, ob dvoodstotni razliki med cenami goriv s 95 in 98 ter več oktani pa to pomeni prihranek.
Če niste prepričani, točite kakovostnejše
Točenje. Gorivo z več oktani (98 ali 100) je po navadi nujno pri visoko zmogljivih motorjih z neposrednim vbrizgom. Če tega na črpalki ni, natočite navadnega in ga, ko je mogoče, dopolnite z bencinom z višjim oktanskim številom.
Večina zgolj priporoča
“Če v rezervoar z gorivom natočite gorivo slabše kakovosti, lahko to vodi v klenkanje motorja in malenkostno izgubo moči, saj neustrezno gorivo povzroči neenakomeren potek zgorevanja. Če bi takšno gorivo točili dalj časa, pa se lahko poveča mehanska in toplotna obremenitev motorja, posledično pa se tudi okvari,” je povedal Primož Bezek iz Mazda Motor Slovenija. Jasna Baller iz Toyote je dodala: “Če se na servisu ugotovi, da je za okvaro krivo neustrezno gorivo, splošna garancija ne velja in ne krije stroškov popravila motorja.”
Med motorji nekaj nejasnosti
Po navadi je gorivo z višjim oktanskim številom nujno pri motorjih z visokim kompresijskim razmerjem ter motorjih s turbinskim polnilnikom in neposrednim vbrizgom goriva. Kljub temu pa so pri določenih motorjih nejasnosti. Primer takšnega je nissan 370Z, kjer je nujno točiti gorivo z vsaj 98 oktani, pri muranu, ki ima praktično enak motor, pa je to odločitev uporabnika.