Pri Peugeotu so premieri prenovljenega 3008 hitro dodali še prenovo njegovega večjega, "enoprostorskega" 5008.
Pet ali sedemsedežni križanec po meri družin je tako dobil svež prednji del, pri katerem je tako kot pri 3008 in 2008 značilna dolga LED črta. Seveda so predrugačene tudi glavne luči, motorna maska je bolj pokončna. Peugeot 5008 je "izgubil" ločene meglenke, odslej se funkcija za meglo pri LED žarometih avtomatsko vklopi in zmanjša jakost zasenčenih luči, ko je prižgana zadnja meglenka.
Pri višjih opremah so svetila serijsko LED. Nov je tudi svetlobni podpis zadnjih LED svetil, ki so prekrite s prozornim zatemnjenim steklom, tako da je črna okrasna letev prtljažnih vrat videti razpotegnjena na obe strani vozila. Zunanjost je osvežena tudi z novimi barvami in platišči.
V notranjosti je tudi 5008 pridobil zadnjo generacijo i-cokcpita, torej digitalne zasnove merilnikov na 12,3-palčnem zaslonu. Srednji zaslon je prav tako nov in meri 10 palcev, osvežili so podobo nekaterih stikal. V notranjosti so dodali nove možnosti oblazinjenja, glede tehnologije pa velja omeniti, da je 5008 dobil možnost IR kamere za nočni vid, prilagodljivi tempomat s funkcijo stop&go, asistenta za držanje smeri in nadgrajeni sistem za prepoznavavo znakov.
Če ima avtomatski menjalnik, potem ima vsak 5008 tudi tipko za izbiro režima vožnje. Zadnji potniki so dobili ločene USB vtičnice.
Motorji so štirje, pri bencinarjih merita v prostornini 1,2 in 1,6 litra, pri dizlih pa 1,5 in 2,0 litra. Oba motorja večje prostornine imata serijsko avtomatski menjalnik.
Skupaj bo na voljo šest različnih oprem.
Prenovljeni 5008 bo k trgovcem zavil konec leta.