Pogon je že znan iz drugih VW modelov. Za porazdelitev sile med prvi in zadnji kolesni par skrbi elektronsko nadzorovana Haldexova sklopka. Med običajno vožnjo se tako moč prenaša predvsem na sprednji kolesi, v skrajnih primerih, ko sprednji kolesi nimata oprijema, pa delo do 100-odstotno prevzemeta zadnji kolesi. Štirikolesni pogon ne pride prav samo na mokrem in spolzkem cestišču, temveč tudi na suhem, saj omogoča bolj suvereno vožnjo skozi ovinke.
Štirikolesni pogon pri variantu prihaja zgolj v kombinaciji z 1,9-litrskim TDI motorjem z močjo 77 kW/105 KM. Agregat je serijsko opremljen s filtrom trdnih delcev, za 100 kilometrov poti pa naj bi zadostovalo že šest litrov dizla. Od 0 do 100 km/h pospeši v 12,9 sekundah, najvišja hitrost je 185 km/h.
Dobra krivulja navora v navezi s pogonom in šeststopenjskim menjalnikom se bo po obljubah tovarne izkazala tudi kupcih, ki potrebujejo vlečno vozilo. Avtomobil lahko tako vleče prikolice skupne mase do 1.500 kg, kar je 100 kg več kot pri različici s sprednjim pogonom.
Variant je na voljo z znanimi opremami trendline, comfortline in sportline. Pri slovenskem zastopniku vozil VW osnovni model varianta 4Motion stane 23.236 evrov.