Pri Darsu so organizirali ogled gradbišča na območju cestninske postaje Torovo na gorenjski avtocesti, ki bo po 33 letih uporabe med prvimi odstranjenimi z avtocestnega omrežja, saj po uvedbi elektronskega cestninjenja za tovorni promet ni več razlogov za ustavljanje prometa.
Še nekaj tednov bo trajalo urejanje platoja dosedanje postaje, nato pa bo lahko tako kot mimo postaje Log, kjer so se dela prav tako že začela, z nezmanjšano hitrostjo. Vmes bodo promet speljali po območju, kjer trenutno še poteka intenzivno odstranjevanje infrastrukture, tako da bodo lahko nato varno odstranili tudi še zadnji del obstoječe nadstrešnice in betonskih blokov. Hkrati Dars obnavlja tudi odsek avtoceste med postajo Torovo in izvozom za Vodice v smeri Ljubljane.
Ogleda razmer se je udeležil tudi infrastrukturni minister Peter Gašperšič, ki je izrazil zadovoljstvo nad tem, da promet mimo gradbišča poteka po dveh zoženih pasovih, zato so vplivi na promet minimalni. Po njegovih besedah bo že letos padla polovica vseh čelnih in stranskih postaj na avtocestah, preostale pa prihodnje leto.
Bolje pozno kot nikoli za Šentvid
Je pa minister Dars opozoril na gradbena dela, ki med vikendi potekajo v predoru Šentvid in so nazadnje minuli vikend povzročili osemkilometrski kolaps na zahodni in severni obvoznici ter Celovški cesti v Ljubljani.
Po besedah ministra bodo pristojne službe skušale razmere naslednjič izboljšati s prilagojenim delovanjem semaforjev. Ta vikend sicer zapore predora ne bo zaradi praznika binkošti, zadnjo zaporo torej lahko pričakujemo med 25. in 27. majem.
dezurni@zurnal24.si