3008 hybrid je prvi zeleni lev

Foto: Andrej Leban Peugeot 3008 hybrid Foto: Andrej Leban Peugeot 3008 hybrid Foto: Andrej Leban Peugeot 3008 hybrid Foto: Andrej Leban Peugeot 3008 hybrid Foto: Andrej Leban Peugeot 3008 hybrid Foto: Andrej Leban Peugeot 3008 hybrid Foto: Andrej Leban Peugeot 3008 hybrid Foto: Andrej Leban Peugeot 3008 hybrid Foto: Andrej Leban Peugeot 3008 hybrid Foto: Andrej Leban Peugeot 3008 hybrid Foto: Andrej Leban Peugeot 3008 hybrid Foto: Andrej Leban Peugeot 3008 hybrid Foto: Andrej Leban Peugeot 3008 hybrid Foto: Andrej Leban Peugeot 3008 hybrid
Peugeot 3008 hybrid. Prvi na trgu s kombinacijo dizelskega in električnega motorja obljublja porabo majhnega avtomobila in udobje ter praktičnost velikega. A to za 36.000 evrov.
Oglej si celoten članek

Pri slovenskem uvozniku so smeli z napovedmi, da naj bi po državi že letos s slovenskimi registracijami vozilo 45 "zelenih" tritisočosemk oziroma desetina vseh na novo registriranih 3008.
Namenjen je okoljsko ozaveščenim in glede na pogled na cenik dobro situiranim kupcem. Razliko od isto opremljenega avtomobila zgolj z dizelskim motorjem ni tako visoka, zgolj 5.000 evrov, pravijo. Če upoštevate še pomoč države v obliki subvencij ...

In kaj ponuja?

Simbiozo 120-kilovatnega HDi motorja in 27-kilovatnega električnega, ki si po pričakovanjih v tem vrstnem redu razdelita vloge za poganjanje prve in zadnje osi. Skupaj torej 200 "konjičev", ki pa obljubljajo kombinirano porabo le 3,8 litra oziroma skoraj dva litra manj kot pri dizelski različici HDI 163. Mestna poraba naj bi bila le še 4,1 litra, čeprav je avtomobil 140 kilogramov težji od že omenjene različice. Emisije CO2 so sklatene na 99 gramov na kilometer.

Električni pogon se v režimu auto vklaplja po potrebi, v glavnem med pospeševanjem, počivati pa zna tudi dizel in sicer pri neobremenjeni vožnji (po klancu navzol). Med zaviranjem se energija regenerira v akumulator, ne manjka niti stop&start sistem. V izbranem režimu sport oba pogona delujeta na polno, z vsemi 500 Nm navora. ZEV (zero emission vehicle) režim je namenjen vožnji brez dizla, a bo avtomobil v brezslišnem stanju in do 60 km/h vztrajal komaj dva ali tri kilometre. Tu je še režim 4WD, v katerem se na spolzki podlagi v pogon dejavneje kot sicer vklaplja tudi zadnji par koles, s čimer se avtomobil prelevi v mehkega terenca.

Kaj je še drugačnega na 3008 hybridu?

V prvi vrsti je tukaj šeststopenjski robotizirani menjalnik, dodani so merilniki za električni pogon, na zunaj pa LED dnevne luči, spremenjen emblem, posebna platišča in črn zadnji spojler.

Oprema je sicer zelo bogata, prtljažnik manjši "le" za 55 litrov, avto ostaja družinsko prilagodljiv. Na glavne električne sklope pa proizvajalec jamči z garancijo petih let.

Ali bo avtomobilu v težkih trenutnih razmerah na slovenskem trgu uspelo, bo pokazal čas. Takrat bo tudi znano, če se mu bo uspelo zavihteti na vrh hibridnih vozil v Sloveniji po prodaji, kot to obljubljajo pri uvozniku.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.