208 bo kmalu zaviral sam

Foto: Peugeot Peugeot 208 Foto: Peugeot Peugeot 208 Foto: Peugeot Peugeot 208 Foto: Peugeot Peugeot 208 Foto: Peugeot Peugeot 208 Foto: Peugeot Peugeot 208 Foto: Peugeot Peugeot 208 Foto: Peugeot Peugeot 208 Foto: Peugeot Peugeot 208 Foto: Peugeot Peugeot 208 Foto: Peugeot Peugeot 208
Peugeot bo na avtomobilskem salonu v Ženevi predstavil prenovljeni model 208, ki poleg malenkostnih sprememb na dizajnu prinaša predvsem več varnostne tehnologije in novosti v motorni paleti.
Oglej si celoten članek

208-ica je na trgu od poletja 2012 naprej in spada v B avtomobilski segment (nižji tržni razred), ki je s skoraj 30 odstotki registriranih novih vozil drugi največji razred po številu prodanih primerkov na evropskem trgu. Glavni akterji na trgu so renault clio, citroën C3, opel corsa, seat ibiza, škoda fabia, VW polo, ford fiesta …

Nova vpadljiva barva

Za boj z novejšimi tekmeci so jo v Parizu oborožili z novimi vsebinami. Proizvodnja ostaja v Franciji (Poissy) in na Slovaškem (Trnava). Dizajnerske novosti so spremenjeni prednji del (odbijač, maska, dnevna svetila in svetila za meglo), LED zadnja svetila z grafiko prepoznavnih "mačjih krempljev", nova aluminijasta platišča ... Notranji arhitekti so mu serijsko od drugega nivoja oprem dalje namenili 7-palčni zaslon na dotik, čisto nov je svetlobni ambient, novost predstavlja sistem mirrorccreen, ki uporabniku omogoča prenesti prikaz s pametnega telefona na zaslon v vozilu. Trendovski imidž mu bodo skušali zagotoviti z novo vpadljivo oranžno barvo.

Največja tehnološka novost je sistem za zaviranje pri nizkih hitrostih (active city brake sistem), ki med vožnjo po mestu pri hitrosti nižji od 30 km/h samodejno ustavi vozilo, če voznik pred seboj ne opazi ovire. Novost je tudi kamera za pomoč pri vzvratni vožnji, ki bo proti doplačilu na voljo od drugega nivoja opreme dalje.

Trivaljniki in štriivaljniki

Novosti so tudi v ponudbi pogonskih motorjev, ki bodo zdaj vključevali tudi trivaljne bencinske agregate 1.0 PureTech (50 kW / 68 KM) 1.2 PureTech (60 kW / 82 KM), 1.2 PureTech (81 kW / 110 KM v paru z novim šeststopenjskim samodejnim menjalnikom), kot tudi štirivaljnike 1.6 THP z 121 kW / 165 KM in 153 kW / 208 KM. 1,6-litrski dizelski agregati Blue HDi imajo 55 kW / 75 KM, 73 kW / 100 KM in 88 kW / 120 KM. Najbolj ekonomičen BlueHDi dizel po tovarniških podatkih v povprečju porabi 3,0 l/100 km, emisije CO2 so 79 gramov na kilometer.

V ponudbi ostaja 208 GT line, ki med ostalim vključuje rdeče-črne sedeže (deloma usnjene), volan z ravnim spodnjim delom, 17-palčna platišča in kromirano izpušno cev. Na voljo bo v različici s tremi in petimi vrati. Na izbiro bo bencinski agregat z 81 kW /110 KM in dizelska motorja z močjo 73 kW / 100 KM in 88 kW / 120 KM.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.