To je hkrati najnovejši projekt ladjedelnice, ki je bila nekdaj v nemški lasti, zdaj pa jo je
prevzel nizozemski lastnik, ki daje prednost turističnim in regatnim značilnostim. Premec je povsem
"čist", v njem pa je skupaj s konzolo in vrvjo debeline osmih milimetrov spravljeno tudi sidro.
Tako sidro kot električni vitel se "pojavljata in izginjata" s pomočjo rotirajoče se konzole. Ko
vitel moči 1500 W sidro povleče do konca, drugi elektromotor obrne konzolo in sidro pospravi v
odlagališče. Takrat se tudi odpre ograda.
Notranjost je opremljena v barvah svetle češnje z elementi nebeško modre barve. Salon je
ogromen, za mizo lahko brez težav sedi osem ljudi. Enaka oblika detajlov spremlja celo notranjost.
Omaric in predalčkov je povsod dovolj, vsi pa se odpirajo na dve strani. Večje omare in vrata imajo
vgrajene "amortizerje" kot prtljažnik avtomobila, zato ni ropota.
Velika kuhinja je levo od vhoda, njeni elementi pa so razporejeni v obliki črke U. Velika
delovna površina, dva hladilnika, ledomat, štedilnik, morska voda, vroča in mrzla, obilje
predalnikov, vse to in še več je preprosto zapakirano v elegantno celoto.
Motor je skrit pod kokpitom. Lesene stopnice, ki ga zapirajo s prednje strani, imajo
amortizerje. Tudi zato in za druge podrobnosti si Dehlerjevi inženirji zaslužijo priznanje. Obstaja
različica s tremi oziroma štirimi kabinami. V prvi različici sta dve kabini v krmi, tretja pa pod
salonom in ima svojo kopalnico v premcu. Ko se zaprejo vrata salona, pa kabina s kopalnico ustvari
videz apartmaja. Tudi kabine v krmi so lepe in prostorne, opremljena s kakovostnim lesom in
okrasnimi elementi.
15-metrska morska lepotica
Dehler 47, 15-metrska motorna jadrnica, je novi projekt s podpisom slavnega dvojca Judel/Vrolijik. Spada v kategorijo cruiser-racerja, kar pomeni, da ima lepe linije, ozek premec in široko krmo, hkrati pa njena linija na boku ni preveč visoka. Vse to so upoštevali tudi pri izdelavi dehlerja 47.