Na seznamu rabljenih so avti, ki jih zaradi nezanesljivosti posameznih modelov ali motorjev pri Carvagu ne želijo preprodajati, saj kupci z njimi lahko pričakujejo nadpovprečno število tehničnih težav.
S tem pa trpi tudi ugled podjetja, katerega spletna trgovina danes deluje že v osmih evropskih državah, tudi Nemčiji, Avstriji in Italiji. Slovenije sicer ni med njimi.
Zakaj so sestavili črni seznam rabljenih avtov?
Ustanovitelj Carvaga Jakub Šulta je po poročanju časnika Hospodarske Noviny povedal, da za profesionalne serviserje seznam problematičnih avtov ni nobeno presenečenje, saj so nadpovprečne težave z njimi oziroma z določenimi različicami v krogu mehanikov dobro znane.
"Najbolj problematični so bencinski motorji z nizko prostornino, značilno iz obdobja prehoda na nove emisijske standarde."
Marek Dvořák, Carvago
Carvago pa se je po besedah Šulte odločil javno objaviti seznam, ker želi običajnim uporabnikom na transparenten način sporočiti, zakaj določenih rabljenih avtov pri njih ne bodo mogli dobiti. Preprosto niso dovolj dobri oziroma so nadpovprečno podvrženi napakam in težavam.
"Najbolj problematični so bencinski motorji z nizko prostornino, značilno iz obdobja prehoda na nove emisijske standarde," je povedal Marek Dvořák, vodja nabave pri Carvagu. Po njegovem so si avtomobilske znamke za vsako ceno prizadevale prilagoditi novim strožjim omejitvam, pri tem pa so pogosto zanemarila vprašanje zanesljivosti izdelkov.
Govori torej o 'downsizing' pristopu, ko so proizvajalci pred kakimi 15 leti v novi generaciji motorjev začeli zmanjševati njihovo prostornino in število valjev, namesto tega pa tudi v tudi v bencinske motorje za vsakdanjo uporabo vgrajevati turbo polnilnike. Na seznamu tistih, ki jih pri Carvagu ne sprejemajo v ponudbo, so sicer tudi avti, ki jih pestijo druge težave.
Treba je izpostaviti, da so pri Carvagu omejitev s prodajo uvedli samo za določene letnike oziroma generacije nekega modela. Tako med njimi najdemo tudi takšne, ki sicer veljajo za zanesljive avte, a so imeli določeni letniki velike težave zaradi vgrajenega motorja.
Na seznamu je tako celo VW golf, pa tudi električni avto, ki se ga velja v loku izogniti.
11 zloglasnih in njihove najpogostejše težave
Citroën grand picasso C4 II (2014 - 2019) - PSA 1.2 THP 96 kW: raztegovanje pogonske verige, slabe konstrukcijske rešitve motorja, težave z mazalnim sistemom, nabiranje saj na ventilih, okvarjeni senzorji tlaka goriva, slabo hlajenje motorja, zamrzovanje infotainment sistema.
Dacia lodgy (2012 - 2019) - 1.2 TCe 85 kW (motor Nissan/Renault/Dacia): prekomerna poraba olja, prezgodnja obraba pogonske verige, hladilni sistem motorja, elektronika, težave s katalizatorjem, nabiranje saj na ventilih, težave s turbopolnilnikom.
Ford kuga (2016 - 2019) - 2.0 TDCi 110 kW: slaba regeneracija DPF, vbrizgalniki in gorivna črpalka, težave z elektroniko, turbopolnilnik in njegova tesnila, okvarjeni menjalniki.
Ford fiesta (2015 - 2019) - 1.0 Ecoboost: pregrevanje motorja, težave z elektroinštalacijo, vibracije in hrup med vožnjo, slaba funkcionalnost zavor, okvara volana, uhajanje hladilne tekočine, okvare elektronike, težave s turbopolnilnikom.
Mazda CX-5 (do 2015) - 2.2D 129 kW: okvare vbrizga goriva, poraba olja, hitro obrabljeni turbopolnilnik, zamašen EGR ventil.
MINI cooper S (2012 - 2016) - PSA 1.6 HP 128 kW: nabiranje saj na ventilih, obraba turbopolnilnika, težave na gorivnem sistemu, pregrevanje motorja, okvarjeni senzorji v motornem prostoru, problematična sklopka, visoka poraba olja.
Nissan leaf (2010 - 2017) - 1. generacija BEV: težave z napajalnim sistemom, velika degradacija baterije, okvarjeni zavorni sistem, težave pri napajanju iz izmeničnega toka, omejena funkcionalnost pozimi.
Opel insignia (2012-2016) - vsi motorji: težave s turbino, težave z EGR ventilom, problemi z elektroinstalacijo, tesnila motorja, slaba funkcionalnost zavor, obraba podvozja, okvare na vbrizgalnem sistemu.
Subaru outback (2012 - 2019) - 2.0D: sklopka in dvomasni vztrajnik, okvare vbrizgalnih šob, težave s pogonsko gredjo, EGR ventil.
VW golf (do 2015) - 1.4 TSI 92 kW: težave z verigo, težave s turbopolnilnikom, povečana poraba olja, problematična elektronika, hladilni sistem, okvare emisijskih sistemov, nabiranje saj na ventilih.
VW multivan (do 2015) - BiTDi 150 kW: pregrevanje motorja, težave s filtrom za trde delce (DPF), težave z EGR ventilom, velika poraba olja, hladilni sistem motorja, okvare injektorjev, posebnosti pri vzdrževanju BiTDI motorja.
En od naštetih modelov nima težav z verigo, kot je navedeno v članku, ker ima njegov motor jermen.
A ste slišali,koliko izpusta da samo en avion pri vzletu,a niste ja pol pa se vprašajte zakaj so klimatske spremembe
Vsaj za 2 vozili potrdim te napake.... Dodal pa bi še ''nestrokovni'' servisi....