100 km = 0,6 evra

Foto: Žurnal24 Toyota prius plug-in Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Pri Toyoti bodo leta 2012 kupcem ponudili priusa s podaljšanim 20-kilometrskim dosegom vožnje zgolj na elektriko in možnostjo polnjenja prek domače vtičnice.
Oglej si celoten članek


Manjkajo le še polnilnice
Različico plug-in smo že preizkusili in izkazalo se je, da tehnika ne le deluje, ampak je tudi vsakdanje uporabna. To velja predvsem za polnjenje, ki potrebuje le priključni kabel (šestmetrskega dobite), polnilno postajo in poldrugo uro časa, toda v dobro mu štejemo tudi to, da je razen odprtine za polnjenje, ki jo najdemo takoj za levo prednjo kolesno odprtino, vse tako kot pri preostalih različicah.

Vse, kar ima "navadni" prius
Enako velja za prostorno in uporabno notranjost ter vozne lastnosti avtomobila. Baterije in drugi deli hibridnega sklopa pa naj bi bili po besedah tovarne tako zanesljivi kot pri "navadnem" priusu.

 

Foto: Žurnal24 Toyota prius plug-in



Koliko stane polnjenje?
Za polnjenje baterij smo porabili nekaj manj kot 3,3 kilovatne ure, kar pomeni, da polnjenje pri dnevnem toku stane 25, pri nočnem pa okoli 12 centov.

S petimi litri skoraj 200 km
Zaradi bolj zapletenega shranjevanja energije (sklop baterij), ki vključuje tudi posebno hlajenje, je plug-in od klasičnega priusa težji 130 kilogramov, kar pa kljub nekoliko slabšemu pospešku (11,4 sekunde namesto 10,4) ne vpliva na vozne lastnosti. Kombinirana poraba, kakršno navaja tovarna, je vsega 2,6 (prej 3,9) litra, v ozračje pa namesto 89 izpusti 59 gramov CO2.

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.