10 vročih jesenskih avtomobilov za Slovence

Foto: Opel
Foto: Opel
Jeseni in do konca letošnjega leta bo pri nas na prodaj kopica novih, pomembnih modelov za avtomobilske znamke. Prihajajo audi A4, nova opel astra, renault talisman, alfa romeo giulia, ford S-max ...
Oglej si celoten članek

Jesen bo bogata z avtomobilskimi novostmi. Nekaj novih avtomobilov, ki prihajajo k nam jeseni je bilo najavljenih že na avtomobilskem salonu v Ženevi, preostali bodo javnosti razkriti na septemberskem avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Zbrali smo 10 vročih novosti, ni pa nujno, da ne bodo avtombilisti potegnili še kakšnega "aduta iz rokava."

Audi A4
Audi bo začel prodajati novo, peto generacijo svojega glavnega prodajnega aduta A4 - limuzino in karavana. V novi generaciji bo večji in prostornejši, koeificient zračnega upora pa je med najboljšimi v razredu. Pri štirivratni limuzini je Cd 0,23, pri avantu pa 0,26. Hkrati je za 120 kilogramov lažji od predhodnika. Na voljo bo sedem novih, oziroma temeljito prenovljenih pogonskih agregatov, vsi s turbo tehnologijo. Nov samodejni sistem za delovanje v gneči bo, brez pomoči voznika, pri hitrostih hoje pešca, sam usmerjal vozilo, pri vožnji v gneči bo sam sledil vozilom pred njim. Izboljšan je tudi radarski tempomat, ki sodeluje v povezavi z navigacijsko napravo ter tako samodejno prilagaja hitrost prometnim omejitvam.

Foto: Audi Audi A4

Opel astra
Opel bo predstavil novo generacijo astre, ki temelji na novi, lahki arhitekturi vozila. Na voljo bo le z najnovejšo generacijo motorjev in bo ponujala funkcije, prej znane le iz višjih razredov. V primerjavi z aktualnim modelom je novinka lažja 200 kilogramov. Asta bo prvi opel z sistemom OnStar. Prvenec bo doživel nov informacijsko-zabavni sistem intelliLink R 4.0 združljiv z apple carplay in android auto. Pri Oplu kot prvi v razred "ljudskih" in množičnih vozil vnašajo pametne LED matrične žaromete narejene po tehnologiji IntelliLux LED. Med drugim je astra dobila tudi wellness sedeže s funkcijo masaže, prezračevanja in nastavitve sedalne površine sedeža.

Foto: Opel Opel astra

Ford S-max
Ford S-max druge generacije ne bo imel vse tiste vesoljske tehnologije iz konceptnega vozila, vseeno pa ima kar nekaj inovativnih pripomočkov za več udobja. V primerjavi s predhodnikom ima na željo kupca dva dodana sedeža, prav tako pa se bodo odslej sedeži v drugi in tretji vrsti lahko zlagali s pomočjo elektrike, kar je novost v razredu. Elektrika lahko poganja tudi zadnja vrata, nastavljanje volanskega obroča in male ventilatorje hlajenih sedežev, ki bodo lahko tudi masirali. S-max bo imel kot prvi ford dve novi tehnologiji - prva je sistem progresivno delujočega volana, druga pa LED glavni žarometi. Bogatejši bo za novega aktivnega parkirnega asistenta, ki bo prepoznaval bočni promet, sistem za preprečevanje nenadzorovanega prehajanja pasov ter za samodejno zaviranje v sili. Stranski mehovi bodo varovali tudi v drugi vrsti.

Foto: Ford Ford S-max

Alfa romeo giulia
Novi Alfin model je narejen na novi, t. i. giorgio platformi. Konkurent nemškim premium modelom bo na voljo s pogonom na zadnji kolesi ali na vsa štiri kolesa. Italijani izpostavljajo, da so poskrbeli za idealno razporeditev teže (50/50), centimetrsko najbolj radodarno potniško kabino in odličen koeificient zračnega upora. V uradnem prospektu pri Alfi razkrivajo, da bo imela športna giulia (QV) aktivni spojler spredaj za potisk k tlom pri višjih hitrostih, nastavljivo podvozje, sistem za razporejanje nadzora vektorskega navora, ki razmere na cestišču analizira neprestano in na podlagi tako pridobljenih informacij navor motorja neprestano prerazporeja med kolesi - spredaj in zadaj, levo in desno. Alfini inženirji so izboljšali tudi DNA sistem s štirimi nastavitvami načina vožnje - dynamic, natural, advanced efficient in race.

Foto: Alfa Romeo Alfa romeo giulia

Renault talisman
Talisman, ki v modelni paleti zamenjuje tako laguno, kot model latitude, bo imel ključno vlogo v gami vozil Renault pri lovljenju kupcev v premium segmentu vozil. V ta namen so mu vgradili številne inovativne tehnologije. Recimo tehnologijo krmiljenja vseh štirih koles 4control, multimedijski sistem R-link druge generacije, osnovni 7-palčni zaslon na dotik in tudi 8,7-palčni zaslon (tablica), sistem samodejnega parkiranja, polne led žaromete, aktivni tempomat z radarjem, sistem samodejnega zaviranja v sili, head up projekcijski zaslon ... Tudi tehnologijo izbore štirih že programiranih načinov vožnje (Confort, Sport, Eco in Neutral) ter še petega, ki ga je možno prilagoditi osebnim željam;

Foto: Renault Renault talisman

BMW serije 7
BMW zastavonoša je najbolj napreden bavarski avtomobil do zdaj. Prinaša lažjo konstrukcijo, nove pogonske agregate, ukazovanje z gestami, med parkiranjem vozniku ni treba biti v vozilu ...  BMW serije 7 je dobil laserske luči, ki jih poznamo že iz BMW i8. Laserski žarometi ustvarjajo posebno svetlo in belo svetlobo ter omogočajo domet svetlobnega snopa do 600 metrov, kar je dvakrat več od LED žarometov. Funkcija masaže sedaj vključuje program vitality, ki omogoča potnikom na zadnjih sedežih, da se udeležijo aktivne fizične vadbe za boljše počutje. Zadnja konzola skriva zložljivo mizico, dodatna držala za pijačo in sistem touch command. Ta snemljiv 7-palčni tablični računalnik omogoča uporabniku krmiljenje funkcij infozabave in udobja v zadnjem delu vozila.

Foto: BMW BMW serije 7

Volkswagen touran
Volkswagen je povečal zunanje in notranje gabarite družinskega enoprostorca touran, ki je narejen na novi prilagodljivi MQB platformi. Pri Volkswagnu pravijo, da so motorji v povprečju za 19 odstotkov varčnejši z gorivom. Tako kot preostala paleta Volkvsagnovih modelov, bo oborožen s številnimi že uveljavljenimi varnostnimi asistenčnimi sistemi za to znamko: prilagodljivim tempomatom, sistemom samodejnega zaviranja, tretjo generacijo parkirnega aistenta, funkcijo večnaletnega zaviranja ... Nov je multimedijski sistem Mirrorlink, ki omogoča preslikavo zaslona pametnih telefonov na večji multimedijski zaslon, vozniku bodo v pomoč pametne aplikacije Apple Carplay in Android Auto.

Foto: Volkswagen Volkswagen touran

Mercedes-Benz GLC
Avto nima skoraj nobene stične točke s predhodnikom, se pa v marsikateri podrobnosti naslanja na zelo všečnega in med kupci dobro sprejetega C-razreda. Kupcem, ki potrebujejo vozilo s še večjimi plezalnimi sposobnostmi, bo na voljo “off road technology” paket, na voljo pa bodo tudi različice s pogonom na zgolj zadnji kolesni par. Kot prvi med sebi podobnimi (se pravi edini v segmentu) bo premogel tudi zračno “airmatic” vzmetenje, za čim boljši kompromis med voznim udobjem in terenskimi sposobnostmi pa bosta skrbela napredna šasija in vedno serijski “agility control” sistem s petimi režimi delovanja. Ima sistem za nadzor do vozila spredaj z opozorilom na varnostno razdaljo in sitemom za zaviranje v sili (collision prevention assist +), asistenta pazljivosti (attention assist), preventivni sistem zaščite potnikov (pre-safe), in crosswind assist sistem za zaznavanje bočnega vetra.

Foto: Miha Pečoler Mercedes-Benz GLC

Honda HR-V
Tudi Honda bo končno k nam pripeljala svojega predstavnika v B SUV segmentu, ki je eden najhitreje rastočih avtomobilskih segmentov v Evropi in tudi pri nas. HR-V se bo med nissana juka, opel mokko, renaulta capturja in ostale skušala vriniti z možnostjo dvo- in štirikolesnega pogona ter novo generacijo motorjev, ki bodo pri bencinskih različicah koristili turbo tehnologijo, kar je za Hondo velika novost. Med njimi naj bi bil tudi litrski trivaljnik.

Foto: Honda Honda HR-V

Peugeot 308 GTi
Peugeot 308 GTi bo udaril na polno in Francoski atlet čekane golfu GTI, focusu ST, leonu cupri in drugim. Podvozje je od "civilistov" znižano za 11 milimetrov, volan deluje neposredneje in je prisekan, ESC je mogoče povsem izklopiti. Športni sedeži so oblečeni v kombinacijo usnja in alkantare z rdečimi šivi, športno armaturno ploščo obkroža obilica kroma ter napisi o poreklu avta. Posebnost avta pa je prav gotovo motor, saj za razliko od tekmecev Francozi uporabljajo 1,6-litrsko izvedenko svojega THP bencinarja, ki so ga uporabili že pri divjaškem modelu RCZ R. Tako kot denimo pri golfu GTI (2,0 litra) ga ponujajo v dveh različicah in sicer s 184 kW (250 KM) ter 200 kW (270 KM). Oba imata 330 Nm navora, menjalnik je šeststopenjski ročni.

Foto: Peugeot Peugeot 308 GTi

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 11:35 31. Julij 2015.

    me ne zanima, ker vem, da si ničesar od tega ne morem kupiti!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.