Narodnost najdražjih avtov je pisana, eden je Francoz, drugi Šved, tretji Nemec, četrti Nizozemec, vmes sta še dva Italijana in štirje Britanci. Čeprav je tudi deseti na lestvici vreden pravo premoženje, pa bi jih morali postaviti kar sedem v vrsto, da bi dosegli vrednost najdražjega, so zapisali pri Autoevolution, kjer so pripravili lestvico s cenami, v katere pa niso vštete dajatve na luksuz, ki jih poznajo številne države, tudi Slovenija.
Na lestvico niso uvrstili pagani huayre BC. Ker je že razprodana. Tako kot mclaren P1 ali porsche 918 spyder. Skupna značilnost vseh navedenih avtov je namreč, da so lahko silno redki in tudi na ta način mamijo ekskluzivne kupce.
Britanska znamka v Volkswagnovih rokah ponuja luksuzno kočijo, ki pa je hkrati silno zmogljiva. V8 motor ima 6,75 litra prostornine, vseeno pa je bolj kot hitrost v ospreju udobje. Vmes je tudi najzmogljivejši audio sistem v serijskem avtu z 20 kanali in 2.200 vati izhodne moči.
Nizozemska znamka morda ne zna poslovati rentabilno, zna pa delati drage avte. Spyker je po bankrotu danes znova v poslu, to skušajo dokazati z modelom C8 preliator, ki so ga predstavili pred mesecem dni v Ženevi. Izdelali jih bodo le 50, pa čeprav bodo morda imeli tudi z njimi težave, da jih vse prodajo. Kritiki namreč menijo, da avto ne ponuja nič bistveno posebnega, česar drug športnik ne bi zmogel, nenazadnje ima vgrajen "le" Audijev 4,2-litrski V8 motor z okoli 390 kW (525 KM).
Dawn je najnovejši "rolls." Luksuzni dvovratnik so na videz naredili tako, da so modelu wraith (od 272 tisočakov) odrezali streho, vseeno se modela oblikovno razlikujeta v 80 odstotkih, trdijo pri britanski butični znamki. 6,6-litrski motor iz V12 zagotavlja vstopnico v svet prestižnih zmogljivosti.
Za več kot sto tisočakov dodatka k osnovnemu F12 je italijanski konjič ne le še precej zmogljivejši, temveč tudi ekskluzivnejši. 6,3-litrski V12 spravi na cesto kar 581 kW (780 KM). Enako kot zmogljivosti motorja so pri tistih, ki so ga že lahko preizkusili na pisti, čislane sposobnosti podvozja, medtem ko je izpiljena aerodinamika sposobna pri 200 km/h ustvarjati skoraj dvakratnik zračnega pritiska k tlom v primerjavi s klasičnim F12.
Lamborghini vsake toliko sicer vzburka domišljijo z različnimi unikatnimi avti, ki jih nato drago odproda najprepričljivejšim ponudnikom, za malce širši krog kupcev pa ponuja superveloce različico aventadorja roadsterja. 750 konjičev (560 kW), hrumenje V12 motorja in veter v čepici za voznika in sopotnika ... Sliši se lepo, sanje se lahko uresničijo le 500 kupcem, ki so pripravljeni doplačati slabih 90 tisočakov za kratico SV.
Rolls-Royce je prvak med najdražjimi znamkami, saj ima v deseterici kar tri svoje modele. Phantom drophead coupe je najdražji serijski štirisedežnik brez strehe na svetu in gotovo najbolj ležerno uživaški. Cena pride do izraza v številnih detajlih, tudi v platneni strehi, ki razprta ponuja vrhunsko zvočno zaščito.
Skoraj največ, kar si lahko zaželilta kralj in kraljica, da pokažeta svojo vzvišenost nad množicami. Podaljšana različica ponuja več notranjega prostora, ki je obdelan kot kakšna loža.
Najdražjo serijsko limuzino za prvo ligo plemičev, šejkov in šefe globalnih korporacij ponuja Mercedes-Maybach. Kar 6,5 metra dolgo vozilo je v pullman izvedbi podaljšana različica že tako vrhunskega udobja na štrih kolesih.
Cenovni preskok iz prve lige limuzin na prvo ligo aktualnih hiperšportnikov je velikanski. Regera je komaj mesec dni star švedski superstroj brez menjalnika, z rekordnim 2.000 njutnmetrskim navorom in 1.100 kW (1.475 KM) hibridne moči. Predstavlja tretjo generacijo superšportnikov izpod rok švedskega plemiča Christiana von Koenigsegga in je že posekal nekaj svetovnih rekordov v pospeševanju in zaviranju. Uradna najvišja hitrost še ni bila izmerjena, saj še niso našli dovolj dolge ravnine za švedsko kraljico. Resnični megaavto za megaceno, a le za 80 kupcev.
Prvak v mnogočem, tudi v ceni, s katero koncern Volkswagen tudi zaključuje lestvico najdražjih serijskih avtov. Chiron je glede na podatke francoskega Bugattija najhitrejši serijski avto na svetu, saj je sposoben drveti pri 420 km/h, v "odprti" različici W16 motorja (1.118/1500 KM) pa napoveduje tudi naskok na rekord predhodnika pri 441 km/h. Chiron je "najmočnejši, najhitrejši, najbolj luksuzen in najbolj ekskluziven serijski superšportnik na svetu," trdi Bugatti. Izdelal jih bo 500.