Koncept XL1 je bil prvič predstavljen v začetku leta 2011 na salonu v Dohi (Qatar Motor Show 2011). Serijski model je hibrid, ki kombinira dvovaljni 0.8-litrski TDI dizelski agregat s 35 kilovati moči (48 KM) in navorom 120 Nm, ter elektromotor z močjo 20 kilovatov (27 KM) in navorom 140 Nm.
Elektromotor energijo za delovanje pridobiva s pomočjo litij-ionskih baterij s kapaciteto 5.5 kWh, moč pa na cesto prenaša s pomočjo sedemstopenjskega menjalnika z dvojno sklopko. Normna poraba je 0,9 litra na 100 prevoženih kilometrov, pri čemer v zrak na prevoženi kilometer izpusti 21 gramov CO2.
Hibrid omogoča tudi vožnjo zgolj na elektriko, in sicer do 50 kilometrov daleč. Skupna avtonomija je 500 kilometrov. Najvišja hitrost vozila je 160 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h pa 12,6 sekunde. Vozilo v dolžino meri 389 centimetrov, široko je 167 centimetrov, visoko 115 centimetrov, medosna razdalja meri 222 centimetrov. Postavljen je na 15- in 16-palčna platišča, z dimenzijami pnevmatik 115/80 R15 spredaj in 145/55 R16 zadaj.
XL1 tehta zgolj 795 kilogramov, kar so dosegli z uporabo ogljikovih vlaken. Koeificient zračnega upora je 0.189, posebnost pa so vrata, ki se odpirajo navzgor.
0,9 litra na 100 kilometrov
Volkswagen je že pred časom potrdil, da bo koncept XL1 poslal na ceste, zdaj pa je nemški proizvajalec vozil pokazal prve fotografije serijskega modela, ki v povprečju za 100 kilometrov vožnje potrebuje 0,9 litra goriva. Uradno bo predstavljen v začetku marca na avtosalonu v Ženevi.
Hudo - grdo.