Revijo je otvorila blagovna znamka MARTISE s kolekcijo za jesen in zimo 2015/16. Kolekcija je zasnovana okoli močne ženske z željo po napredku, ki postaja najboljša različica same sebe, hkrati pa zna uživati v danem trenutku. Oblikovalki Urško in Martino Marolt so pri oblikovanju navdihnile ambiciozne, drzne in uspešne ženske.
Kot druga se je občinstvu predstavila mlada oblikovalka Lara Bernot s kolekcijo r e f l e c t i o n s // unisex collection, avantgardno uniseks kolekcijo."Dejstvo je, da oblačila dajejo uporabniku neko dodano vrednost in vizualno estetiko, vendar je najpomembnejša energija in zgodba, ki jo oseba, ki oblačilo nosi, kaže in sporoča. Torej, dokazali smo, da ženska v identičnem kosu izgleda ženstveno, moški pa možato," je o kolekciji povedala oblikovalka.
Urbani stil je kolekciji dodala modna oblikovalka Irina Milijić z lastno blagovno znamko NEON Rabbit. Futuristične kroje in odtenke je predstavila v kolekciji Geometrica, ki je nastala na osnovi vprašanj o človeški naravi in naši vpetosti v vsakdanje okolje. "Je v nas ostalo še kaj instinkta, nagona, ali so nas mesta zatrla s svojimi težnjami po novostih, po večjih in boljših stvareh? Ali lahko združimo nekaj elementarnega z nečim novim? Ali lahko, kot bitje, živimo prvinsko in moderno?" se je pri oblikovanu kosov spraševala oblikovalka.
Vladi Kralj je predstavila kolekcijo za jesen/zimo 2015 blagovne znamke Ymocion, naslovljeno Roses&Red, ki sledi tipičnemu slogu oblikovalke, ki so jo pri oblikovanju navdahnile močne, a še vedno ženstvene ženske. Vsak kos je definiran s trendi in svežimi pristopi v oblikovanju blaga in ostalih materialov.
Drugi sklop modnih revij je pričelo združenje oblikovalcev, ki nastopajo pod skupnim imenom ZOOFA. Oblačila oblikovalk in modnih znamk Zelolepo, JSP, FirmabySanja, Renate Bedene, Principa, Vesne Štih, PATRICIE PIE, Marte Vodeb, NI, Stanka Blatnik fashion, Nelizabete, Simone Kogovšek, JPK in tinapavlin je v nosljive in ženske stylinge združila modna oblikovalka Jelena Proković.
Avnatgardno in nosljivo kolekcijo je pod znamko PIER NOIR predstavil mlad slovenski oblikovalec Erik Pižent, ki o kolekciji pravi, "da predstavlja njegovo osebnost in del njegovega življenja."
Ekscentrični modni oblikovalki s Hrvaške, Ines Zrnc Gregorina in Martina Spotriš, sta predstavili kolekcijo Hehe Ha blagovne znamke Life is a Picnic, kjer sta se poigravali s kombinacijo zemeljskih barv in črnine ter dodajali priljubljeni karo vzorec.
Revija se je zakljulčila s prvo kolekcijo znamke VOOM z naslovom 'Scorpio(n) Soul', ki je svoj navdih našla v kompleksni duši škorpijona - njeni čistosti, inteligenci, neuničljivosti in temačnih silah njegove narave. V ospredju sta bili postavljeni želji po nasprotovanju in drugačnosti.
Kolekcija temelji na nosljivih športnih, modnih kosih za ženske in moške, ki jih odlikuje unikaten dizajn, umetniški potiski ter ostali aktualni izdelki poulične mode.
Fotografije: Varja Jovanovič, Aleš Romaniuk