Slovenija
64 ogledov

Večer kupil blagovne znamke Dela revij

Znamke Dela Revij. Saša Despot
44 blagovnih znamk nekdanjega Dela Revije bodo na trg postavili z lastnim založništvom ali podeljevanjem licenc.

Hčerinska družba mariborskega Večera, Večer Revije, je danes s KBM Leasing podpisala pogodbo o nakupu 44 blagovnih znamk nekdanjega Dela Revije. Večer je tako pridobil blagovne znamke, kot so Jana, Lady, Obrazi, Stop, Smrklja, Naša žena, Kih, Radar, Eva, Rože in vrt ter znani prireditvi Viktorji in Slovenka leta.

Direktor Večera Uroš Hakl, ki si Večer lasti s Sašo Todorovičem, meni, da je "vrnitev palete tako priznanih revij bralcem naravna in družbeno odgovorna odločitev". Kot so zapisali v sporočilu za javnost, je prepričan, da je vsaj najpomembnejše znamke mogoče ponovno oživiti.

Kot je še pojasnil v današnjem sporočilu za javnost, se je družba Večer Revije odločila konkurirati na razpisu, ker imajo omenjene blagovne znamke še vedno močno pozicijo v zavesti bralcev na slovenskem trgu.

Blagovne znamke Delo Revije so bile del celotnega premoženja KBM Leasing, ki ga družba odprodaja v okviru likvidacijskega postopka, pa so zapisali v KBM Leasing.

Postopek likvidacije KBM Leasing je del dezinvestiranja in prestrukturiranja v skupini Nove Kreditne banke Maribor zaradi zavez Evropski komisiji, da bo skupina konsolidirala svojo osnovno dejavnost in dezinvestirala neosnovne dejavnosti banke.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.