Avto
49 ogledov

Lepotni popravki, nov dizel in nove cene

Mitsubishi ASX
1/14
Mitsubishi
Mitsubishi je tri leta po predstavitvi kompaktnega malega terenca ASX predstavil prenovljeno različico, ki prinaša nov 2,2-litrski dizelski motor s samodejnim menjalnikom, dizelski motor in slovenskemu trgu prilagojene cene.

Tako kot konkurenčni mali športni terenci tudi ASX vabi kupce, ki cenijo višje sedenje in s tem dober pregled na cesto, znotraj pa prilagodljivost v obliki enostavno sklopljivih sedežev, odlagalnih površin in predalov.

Udobje lovi tudi z 2670 milimetri razmeroma dolgo medosno razdaljo in bogato varnostno opremo, ki ob trdni karoseriji, narejen je na platformi večjega outlanderja, prinaša sedem zračnih blazin in pet zvezdic na testiranjih EuroNCAP.

Novosti po prenovi

Mitsubishi ASX | Avtor: Mitsubishi Mitsubishi
V prvi vrsti naj bi lovil kupce, ki so zvesti znamki in poznajo Mitsibushijevo vsebino in tudi obliko, ki se od originala ne razlikuje bistveno. Prenovili so sprednji in zadnji odbijač, bolj aerodinamična so bočna ogledala in žarometi, znotraj pa je nov volanski obroč, nov je tudi avdio in navigacijski sistem.

Kupci lahko izbirajo med štirimi paketi opreme, največ pričakovanja naj bi bilo za drugo stopnjo opreme (invite), ki med drugim prinaša možnost elektronsko krmiljenega štirikolesnega pogona (samo pri modelih AWD), samodejno klimatsko napravo, tempomat, 16-palčna platišča, meglenke, sredinski naslon za roko, …

Nov dizelski agregat

Na izbiro so štirje agregati, trije menjalnika in dve vrsti pogona. Vsi motorji razen najzmogljivejši dizelski so opremljeni s funkcijo start&go.

Beninski agregat s 86 kilovati moči (117 KM) je na voljo le v različici z dvokolesnim pogonom in petstopenjskim ročnim menjalnikom. Na dizelski strani sta dve različici 1,8-litrskega motorja. Šibkejša  s 85 kilovati moči je kombinirana s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, namenili pa so mu dvokolesni pogon. Štirikolesni je rezerviran za zmogljivejšo različico s 110 kilovati moči (150 KM).

Mitsubishi ASX | Avtor: Mitsubishi Mitsubishi
Nov je 2,2-litrski agregat s 110 kilovati moči (150 KM) in pogonom na vsa štiri kolesa (4WD), ki je na voljo s samodejnim menjalnikom.

Najcenejši pod 15 tisočaki

Elektronsko krmiljeni sistem (4WD) deluje na tri načine. V ekonomičnem načinu je pogon speljan na sprednji par, način 4WD auto samodejno razporeja moč med vsa štiri kolesa, za zahtevnejše terene je namenjen način 4WD lock, ki poveča nadzor in vlečno silo.

Novost so slovenskemu trgu prilagojene cene, ki se začnejo pri 14.990 evrih za najcenejši bencinski model in končajo pri 27.690 evrih, kolikor stane najbolj zmogljiv dizel s samodejnim menjalnikom, pri katerem pa zaradi predolgega dobavnega roka pri nas ni moč izbrati najbogatejšega od štirih paketov opreme.

Letos so pri nas prodali 20 ASX-ov, do konca leta naj bi slovenski kupci, dve tretjini naj bi bilo moških, pokupili 80 primerkov.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.