Posledice katastrofalnih avgustovskih poplav so slovenski železniški promet precej ohromile. Nekaj tednov so na mnogih odsekih uporabljali nadomestni avtobusni prevoz, ki je otežil življenje uporabnikov storitev potniškega prometa Slovenskih železnic (SŽ).
Razmere se počasi vračajo v običajne tire, toda že kmalu bodo na visoko frekventnih progah nastale nove ovire. Gre za proge od Zasavja proti Ljubljani in od Zasavja proti Dobovi.
V drugi polovici oktobra se bodo med postajama Zidani Most in Hrastnik izvajale dnevne zapore desnega tira. Razlog je v prenovi železniške postaje v Zagorju, kjer se bodo nadaljevala dela na nadgradnji drugega tira, vključno z izgradnjo novega perona.
Na zahodni strani Zasavja bodo prav tako delali. V oktobru in v začetku novembra bodo na postaji Litija menjali kretnice. Istočasno se bodo med postajama Litija in Sava, na levem in desnem tiru, izvajala vzdrževalna dela, ki bodo botrovala zapori.
Na relaciji Ljubljana – Litija in bodo tako od 9. do 11. oktobra ter od 28. oktobra do 5. novembra potniki nekaterih vlakov morali uporabiti nadomestni avtobusni prevoz.
Vlake bodo združevali
Čim manjše zamude bodo na SŽ poskušali doseči z združevanjem večih vlakov na relaciji Ljubljana - Zidani Most - Dobova in obratno.
"Zaradi predpisanih počasnih voženj mimo gradbišč in začasne vožnje po samo enem tiru lahko kljub združevanju vlakov prihaja do zamud," so zapisali na SŽ.
dezurni@styria-media.si
Smo žal pač glede železnic postali slepo črevo sredi Evrope! Politike to ne tangira, saj se na "turistična" potovanja vozijo z avijoni pretežno s tujih letališč, do tja pa jih zapeljejo šoferji v nobel avtomobilih - vse pač na državne… ...prikaži več oz. davkoplačevalske stroške.
Niti za časa Avstrogrske ni blo takih zamud hitrosti pa so tako enake!
V interesu države ni, da bi posodobili vlake, odpravili zamude, povečali hitrost vlakov ter spremenili vozne rede. Ljudje bi se vozili z vlaki - in kdo, hudiča bi polnil proračun s cestninami, davki na gorivo ter trošarinami?