Limuzine se vračajo, napovedujejo pri Audiju. Tudi zaradi novih modelov, kot je limuzinski A3, ki ima v premium segmentu le enega tekmeca, mercedes-benz CLA, od katerega je po podatkih predstavnikov Audija od 11 do 12 odstotkov cenejši.
Konkurenco bi lahko iskali tudi v segment višjem audiju A4, saj kot pravijo pri Audiju, se bodo našli tudi kupci, ki bodo namesto večjega A4 izbrali bolje opremljen limuzinski audi A3. Prihodnje leto naj bi jih na slovenske ceste zapeljalo sto, skupaj s preostalimi modeli A3 in suvovskim modelom Q5 pa naj bi omenjeni avtomobili predstavljali kar 40 odstotkov prodanih vozil s štirimi prstani v maski pri nas.
Športen videz
Limuzinski A3 je v primerjavi s petvratnim A3 sportbackom nekoliko daljši in nižji, na prvi pogled pa zaradi kupejevske zasnove strehe in izrazitejših bočnih linij ter kolotekov bolj športen in aerodinamičen. Potovalni prostor je urejen enako kot pri preostalih izvedenkah A3, torej prečiščeno, enostavno, z malo stikali. Še najbolj bodo razliko opazili potniki zadaj, ki imajo zaradi spuščajoče se strehe manj prostora za glavo. Prtljažnik s 425 litri za 45 litrov prekaša sportbackovega.
Superhitri internet
S sestrskimi modeli si deli tudi vso tehnologijo, ki omogoča varnejšo in udobnejšo vožnjo. Posebnost, ki jo prinaša, je še hitrejša povezava s spletom, ki poteka prek superhitrega standarda LTE. Telefonski modul LTE nadomešča dosedanji modul UMTS, zaradi česar je zdaj v avtomobilu omogočena hitrost prenosa v smeri uporabnika do 100 Mbit/s.
V praksi se hitrejši prenos podatkov izkazuje v dostopu do informacij v realnem času, kar je dobrodošlo pri uporabi navigacije in iskanju garažnih hiš, podatkov o zamudah letal, voznih redov vlakov in avtobusov …
Motorji euro6
Štirivratna limuzina je na voljo v dveh turbobencinskih izvedenkah, ki že izpolnjujeta emisijske normative euro6, in dveh turbodizelskih različicah, ki bosta jeseni prihodnje leto, ko začnejo veljati normativi euro6, izpopolnjeni z do okolja prijaznejšo tehnologijo adblue, ki dušikove okside v izpušnih plinih pretvarja v neškodljiv dušik in vodo.
Bencinska motorja 1,4 TFSI (92 kilovatov) in 1,8 TFSI (132 kilovatov) je mogoče kombinirati s šeststopenjskim ročnim oziroma samodejnim menjalnikom S tronic. Na voljo je tudi 1,4-litrska izvedenka s tehnologijo izklapljanja dveh valjev s 103 kilovati moči, 1,8-litrski turbobencinski motor si je mogoče omisliti tudi s tehnologijo štirikolesnega pogona quattro.
1,6-litrski turbodizelski agregat s 77 kilovati moči moč na cesto prenaša bodisi s šeststopenjskim ročnim menjalnikom bodisi s sedemstopenjskim menjalnikom S tronic, močnejši dvolitrski TDI-agregat, ki je lahko kombiniran s pogonom quattro, pa lahko poleg ročnega menjalnika kombinira tudi šeststopenjski samodejni menjalnik S tronic.
Športna poslastica
Športna poslastica prihaja spomladi. Audi S3 limuzino poganja dvolitrski TFSI-motor z 221 kilovati moči in navorom 380 njutonmetrov. Oblikovno ga zaradi agresivnejših elementov zunanjosti ni težko ločiti od klasične različice. Še posebnejše so vozne lastnosti – pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro je 5,3 sekunde, največja hitrost je elektronsko omejena na 250 kilometrov na uro, dinamičnejšo vožnjo zagotavlja športno podvozje, karoserija je dodatno znižana za 25 milimetrov.
Če je pa to lep avto in to za najmanj 24K eur, potem naj me pa kar strela udari. In s takšno notranjostjo za to ceno, to res ni audi. Za to ceno kupiš dve zelo podobni limuzini brez recimo… ...prikaži več temu premijskega znaka na nosu. Pa naj gre za Škodinega rapida ali pa Kiinega rio sport sedana, ki dobesedno poje tega audija v racionalnem smislu, vključno s 7-letno garancijo.