Avto
19 ogledov

Poliranje za večji tržni sijaj

Mazda6
1/58
Žurnal24 main
Šestica prenove ni potrebovala, saj na trgu niti ni tako dolgo. Pri Mazdi so se predčasno zanjo vseeno odločili in ji dodali nekaj manjkajočih elementov ter odvzeli tiste, ki prej niso bili najboljši.

S tem je dobila nekaj dodatnega zaleta, kljub temu pa večje gneče v salonih ni pričakovati.

Zunaj največja novost bolj športen odbijač ...

Med novosti pri zunanjosti spadajo predvsem videz meglenk (zdaj so okrogle, prej so bile podolgovate) in obroba okoli teh, ki povzema obliko, prvič videno pri prav tako kozmetično prenovljenem CX-7. Sprememb je sicer še nekaj, toda opazili jih bodo le ljubitelji znamke oziroma vsi, če bosta druga ob drugi parkirani "stara" in nova šestica. Drugače pa gre še vedno za tipično športno (kombi)limuzino srednjega razreda, s športno poudarjenimi blatniki in proti zadku padajočo linijo strehe. Serijske ksenonske luči svetijo tudi v ovinek, kar manjka, so le dnevne LED-luči.


    
… znotraj volan in potovalni računalnik
Tudi znotraj so spremembe zgolj malenkostne, levji del pa se nanaša na videz volanskega obroča, ki pa iskreno ni potreboval nove podobe. Druga zgodba je potovalni računalnik, ki je s prenovo prejel dodatno mero prijaznosti do uporanbika, saj se lahko med meniji sprehajate s tipko na volanu, je pa res, da zgolj v eni smeri. Sredinska konzola je na moč podobna tisti pred prenovo, vendar je klavirska črnina zdaj zamenjala položaj in ni več primarno nameščena na podaljšku sredinske konzole, temveč okoli avdioenote. Ta v tem paketu premore tudi izmenjevalnik zgoščenk v MP3-formatu, njena slabost pa je, da ko obrnete ključ, potrebuje kar nekaj časa za zagon. Pod zvočno sliko je še vedno podpisan renomirani Boose, se pa tudi zelo dobro pokaže, da ima ta več zmogljivostnih ravni svojih izdelkov, saj ta v šestici ne pomeni nobenih presežkov. Je pa tudi druge opreme več kot dovolj, vključno s parkirnimi pomagali, ogrevanimi sedeži in 17-palčnimi platišči. Za kaj več je treba poseči po paketu višje, druge alternative ni, saj je seznam doplačil špartansko kratek.



Dvolitrski bencinar ne "sune" dovolj
Pod pokrovom se je vrtel rahlo prenovljeni dvolitrski agregat, ki v novi podobi premore dodatnih šest kilovatov, tako da jih je zdaj 115. Zmoti to, da motor za bolj dinamičen pospešek obupno potrebuje vrtljaje, moč pa, čeprav jo nabira zvezno, nabere zelo pozno. Takrat postane tudi občutno glasnejši, čeprav ne moteč, vsekakor pa bi od motorja te velikosti in zaradi prej omenjenega neposrednega vbrizga pričakovali nekaj več eksplozivnosti. S prenovo so se inženirji še nekoliko poigrali z nastavitvami blažilnikov, ki športno poslanstvo vozila zdaj še lažje upravičujejo, nekaj odsotkov bolj toga pa je tudi karoserija, kar se na naših slabih cestah prav tako opazi. Še vedno toplo-hladen občutek dajejo zavore, ki prijemljejo pozneje kot sicer, "mučenje" pa jih tudi prej utrudi. Dinamični podobi ne uspe slediti tudi menjalnik, ki se, še posebej ko je olje hladno, kar upira športnemu pretikanju, posledica česar je, da se voznik "zašalta".
     
Podatki o vozilu: (Mazda 6 sport 2,0i TE plus)
Motor: 1.999 cm3
Vrsta: štirivaljni vrstni bencinski
Moč: 114 kW (155 KM)/pri 6.200 vrtljajih na minuto
Navor: 193 Nm/ pri 4.500 vrtljajih na minuto
Poraba: 9,1 litra/100 km, 159 gramov CO2
Zmogljivosti: 217 km/h, 10,0 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm):4.x1.845x 1.359, medosna razdalja 2.612, prtljažnik (v litrih): 384 do 760
Cena: 27.490/27.980 EUR

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.