Glede na zadnje podatke objavljene v Trženjskem monitorju, vsak četrti spletni nakupovalec v zadnjem letu kupil vsaj en kupon. To pa pomeni približno 100.000 potrošnikov v populaciji od 18 do 65 let, piše na spletni strani ZPS.
Največ kuponov potrošniki kupijo za potovanja in počitnice, kar 42 odstotkov, sledijo razni izdelki 31 odstotkov, nato gostinske storitve s 27 odstotki, kar 25 odstotkov se jih določi za nakup drugih storitev ter za kozmetične storitve pa 21 odstotkov.
Na ZPS so ugotovili, da so cene praviloma nižje kot pri klasičnih agencijah, res pa je tudi, da številne ponudbe vključujejo le namestitev, vse drugo pa je odvisno od potrošnikove izbire. Torej lahko potrošniki sami dokaj preprosto poiščejo prosto sobo ali apartma, ob tem pa ne bodo vezani na nakup kupona, časovne omejitve ipd. "Verjetno bodo morali nekoliko več brskati po spletu in iskati primerne ponudbe, vendar se bo lahko vloženi čas na koncu obrestoval", še poudarjajo na ZPS.
V 14 dneh lahko odstopite od pogodbe
Največ težav se pri nakupih kuponov za potovanja pojavlja v povezavi z rezervacijo prostega termina. Zato na ZPS opozarjajo, da če ugotovite, da kupona ne morete izkoristiti, lahko odstopite od pogodbe v 14 dneh po nakupu, ponudnik skupinskih spletnih nakupov pa vam mora vrniti denar za opravljeni nakup.