Harman je tisti proizvajalec, ki ima v lasti blagovne znamke JBL, Harman Kardon in Revel, hkrati pa ima v licenci še uporabo znamk Bowers & Wilkins in Bang & Olufsen. Vsak glasbofil je ob teh imenih moral zastriči z ušesi, saj gre za vrhunske znamke na področju izdelave naprav, ki prenašajo digitalni zapis zvoka v poslušalčeva ušesa.
Harman je v zadnjih letih intenzivno razširil delovanje na polje avtomobilske industrije in z velikimi proizvajalci sodeloval pri razvoju modernih infotainmentov in povezljivosti drugih naprav z vozili.
Samsung, čeprav ima zadnje mesece veliko težav s samim s seboj, je prepoznal ugoden trenutek in napovedal prevzem Harmana.
Prevzem je vreden kar 7,4 milijarde evrov (8 milijard dolarjev). To je ogromno (slovenski proračun za 2017 predvideva 8,8 milijarde evrov prihodkov!), a Harman je očitno eno najbolj vročih podjetij ta hip, kar pove tudi podatek, saj je imel junija letos kar za 22,2 milijard evrov naročil.
Sodelovanje med Samsungom in Harmanom utegne prinesti veliko koristi pri izdelavi sistemov naslednje generacije, ki bodo kombinirali Harmanove prodorne ideje in Samsungovo znanje pri izdelavi naprav z zasloni na dotik in 5G omrežjem.
"Na vozila jutrišnjega dne bo močno vplivala tehnologija povezljivosti, podobno, kot je pred desetletjem vplivala na telefone, ki so postali napredne pametne naprave," je dejal prvi mož Samsunga Young Sohn. Ob tem je dejal, da v avtomobilskem sektorju vidijo možnost dolgoročne rasti, Harman pa da bo postal t. i. tier 1 dobavitelj industriji glede zagotavljanja naprednih digitalnih ekosistemov.
dezurni@zurnal24.si