Zaradi velikega zanimanja za potovanje z vlakom v Zagreb bodo v obdobju od 2. 12. 2023 do 2. 1. 2024 mednarodni vlaki 415, 211 in 414 ojačani z dodatnimi vagoni, so sporočili s Slovenskih železnic. S Hrvaškimi železnicami se jim je poleg tega uspelo dogovoriti za dodatni izredni večerni vlak iz Zagreba do Ljubljane. Ta bo vozil ob sobotah in nedeljah in določenih dnevih, od 8. 12. 2023 do 2. 1. 2024.
V Zagreb sicer vsak dan peljejo (vsaj) trije vlaki, za konec tedna pa je možnosti še več. V soboto, 9. 12., na primer v Zagreb vozi kar sedem vlakov - a le dve liniji sta direktni. Najmanj, dobri dve uri, se boste vozili, če greste na vlak ob 18.37. Če ta vlak zamudite, gre naslednji v smeri Zagreba ob 18.55, a boste v Sevnici na prestop morali čakati dobro uro. Na tej povezavi lahko preverite vozni red.
Dodatni večerni vlak proti Ljubljani iz Zagreba odpelje ob 21.54, v Ljubljano pa boste prispeli ob 00.45. Pozor, v Dobovi boste morali prestopiti na vlak proti Ljubljani, za prestop boste imeli 10 minut časa.
Neverjetna cena rezervacije
Odlično je, da so Slovenske železnice omogočile dodatne linije v predbožični Zagreb, a kot kaže, so si za to odrezale svoj kos pogače.
Po novem so namreč obvezne rezervacije sedeža. Cena rezervacije sedeža pa znaša 3,5 evra v eno smer, tako za odrasle kot za otroke.
Za povrh boste morali rezervacijo najbrž opraviti osebno, na prodajnih mestih za mednarodni promet iz vseh železniških postaj med Ljubljano in Zagrebom in obratno, na katerih imajo omenjeni vlaki postanek. Da bi dobili dodatne informacije o tem, ali je možno vozovnico rezervirati tudi preko spleta, smo jih poklicali, a so bili trikrat zapovrstjo vsi svetovalci zasedeni.
Rezervacija sedežev je obvezna zaradi potnikov ,ki imajo brezplačno vozovnico ...upokojenci . Potniki bentijo,da morajo stati od Ce -LJ . Naj plačajo sedež in seveda NADZOR ,ker drugače se bodo sekire kresale .
Ko raste povpraševanje, je treba podražiti izdelek, če ni konkurence. Glede tega SŽ ni kaj očitati. Pisec članka se je po nepotrebnem trudil z natančnimi voznimi redi. To so fiktivni podatki, ki z realno izvedbo verjetno ne bodo imeli veliko… ...prikaži več zveze. Zamuda tu, zamuda tam ...
Železnica se obnaša kot država v državi! So nedotakljivi!