Mercedes-benz C-coupe je na nek način logično nadaljevanje zgodbe, ki so jo v Stuttgartu začeli z zastavonošo S-om in vsemi modeli, ki so sledili. Znano je, da je bila zunanja oblika tako S kot S-coupeja v veliki meri plod Roberta Lešnika, slovenskega šefa zunanjega dizajna pri Daimlerju. In njegov pečat nedvomno nosi tudi C-coupe.
Od predhodnika se novi C-coupe razlikuje praktično v vsem, tudi v merah, saj je konkretno zrasel. Daljša je tudi medosna razdalja.
Nos z diamantno masko sicer spominja na model CLA, čeprav so serijska polna LED svetila bolj v maniri S-a. Tudi prek kupejevske strehe in proti zadku je dvovratnik vse bolj podoben S-coupeju. Zadaj so prav tako nameščena markantna vodoravna LED svetila, zanimiv je detajl integriranega spojlerja.
Zna peljati sam
Znotraj pa vseeno ne gre pričakovati armaturne plošče, sestavljene iz ekranov, kot pri S-coupeju. Novinec je glede tega precej podoben klasični C limuzini, kar pa ne pomeni, da so varčevali pri materialih in naprednih rešitvah. Prisoten je športni pridih, strešno okno je serijsko, zadaj sta dva sedeža.
Pri znamki v spremnem besedilu navajajo dolg seznam različnih varnostnih pripomočkov, ki smo jih že vajeni iz C-ja, in po zaslugi katerih bo C-coupe nedvomno eden najvarnejših avtomobilov na svetu. Velja omeniti polavtomatskega pilota, ki deluje vse do hitrosti 130 km/h in sledi prednjim vozilom, četudi ne obstaja obcestnih oznak.
Leteča preproga tudi zgolj z dvema vratoma
Tu je še prvič v tem velikostnem razredu kupejev markantno airmatic zračno vzmetenje z aktivnim prilagajanjem cestišču, pa aktivni parkirni asistent, 360-stopinjska kamera, HUD zaslon ... Možnost personalizacije avtomobila s pomočjo različnih paketov in še dolgim seznamom ostalih dodatkov je prav tako "standard".
Za zdaj so pri Mercedes-Benzu predstavili le model C300, v katerega je vgrajen znani 2,0-litrski motor s 180 kW (245 KM) in 7-stopenjskim menjalnikom. Gotovo pa bodo sledile še ostale različice, vključno z AMG.
dezurni@zurnal24.si
Fantastično. Kako lep avto!