Druga generacija aurisa z dizajnom in boljšim občutkom za volanom odpravlja večino slabosti, zaradi katerih predhodnik ni ogrel src evropskih kupcev. Karavanski touring sports (TS) pa ima nalogo vžgati plamenček še pri tistih, ki na prvo mesto postavljajo praktičnost.
TS nosi ime, ki je resnično le na pol, saj ima precej manj športnih atributov kot kakšen ford focus. Merilo, kaj vse na cesti zmore srednje velik karavan, je namreč focus ST. Auris TS pa je drugačne vrste avtomobil, ki prednosti kar malce skriva. S 530 litri nudi konkretno večji prtljažnik od focusa ali denimo od karavanske astre, ki, kako izvirna kombinacija črk, prav tako uporablja ime ST (sports tourer).
Tu so še kljukice za vrečke, uporabni bočni predali in dvojno dno, medtem ko je posnemanja vreden prtljažni rolo. Ta se namreč lahko odmakne le deloma ali v celoti, hkrati pa v sebi skriva mrežo za zadrževanje prtljage. Namestiti ga je mogoče v utore za prednjimi sedeži, s čimer je vožnja s polno naloženim TS varnejša.
S preostalim bližje povprečju
Za prtljažnik si avto zasluži petico, a to ni končna ocena. Čeprav ima skoraj 30 centimetrov več v primerjavi s kombilimuzino, bodo višjerasli potniki na zadnji klopi v zagati, kam z nogami in glavo. Voznikov delovni prostor po videzu ne sili v ospredje, je pa zasnovan pregledno z izjemo zaslona infotainmenta, ki ne sledi trendu višje postavitve in s tem izboljšane varnosti. Škoda, da je delovanje volana mehkobno in brez povratnega občutka, tudi v ovinkih se začne TS "znojiti" hitreje od nemških rivalov. A ni tako trd prek lukenj.
Toyota auris TS 1,6 valvematic style
Motor:1.598 cm3 bencinski, 97 kW (132 KM) pri 6.400 vrt., 160 Nm pri 4.400 vrtljajih
Poraba na testu:7,8 litra/100 km, izpust 140 g CO2/km
Zmogljivosti:195 km/h, 10,5 sekunde od 0 do 100 km/h
Cena:od 14.600 (1.33 VVT-i), 16.800 (testnik) evrov
AvtoTest
Uporabnost prtljažnika, končna cena.
Prostornost druge klopi, anemičen volan.
Vstopna oprema je kar bogata, doplačila so razmeroma dostopna. Sedi se nizko nad tlemi, infotainment je zmogljiv, ni pa si mogoče omisliti naprednih pomagal, kot je denimo samodejno ustavljanje v primeru nevarnosti.
Kdor prevozi malo kilometrov in mu prožnost ni najpomembnejša, bo shajal tudi z 1,6-litrskim bencinarjem. Poraba je pričakovana, atmosferska tehnologija pa porok za trdoživost. Zahteva pa več dela z menjalnikom.
Aurisa TS golf variant ali večja škoda octavia res prekašata v velikosti prtljažnika, težko pa ga bosta nadigrala v praktičnosti.
Pod črto je auris TS s srednje bogato opremo in močnejšim bencinarjem zelo racionalno zasnovan avtomobil. Oblikovno je dovolj drzen, da ne bo peljal mimo neopažen, primerno udoben in praktičen. A vozniki včasih želijo tudi kaj neracionalnega.
Prav veliko racionalnosti pa res ni v tem aurisu. Je že res, da gre za pregovorno dober avto, kakršne znajo delati pri Toyoti, a če ga primerjaš s povzpetniškim cee'dom v karavanski izvedbi, je jasno, da ponuja Kia s svojo… ...prikaži več 7-letno garancijo, bogatejšo opremo in nižjo ceno več oziroma največ avtomobila za ta denar.