Interaktivni zemljevid je zajel tudi podatke za Slovenijo, kjer nogometni navdušenci najraje tvitajo o Chelseaju, Arsenalu in Manchster Unitedu.
Če bi bilo merilo dejanske priljubljenosti posameznega nogometnega kluba le število sledilcev in objav na Twitterju v povezavi s posameznim klubom, bi v Sloveniji lahko na podlagi podatkov, ki jih je objavil Guardian, sklepali, da slovenskim nogometnim navdušencem s 23,12 odstotka srce najbolj bije za Chelsea, na drugo mesto se je pri Slovencih uvrstil še en londonski klub Arsenal z 18,7 odstotka, na tretjem mestu pa je Manchester United s 14,69 odstotka.
Globalno gledano pa je na podlagi sledilcev na Twitterju najbolj priljubljen angleški klub Liverpool, Chelsea ima največ sledilcev v Latinski Ameriki, najbolj priljubljen je v Rusiji, na Kubi in Sloveniji, medtem ko je Manchester United v ospredju na Kitajskem, v Indiji in Južnoafriški republiki.
Arsenal obvladuje tviteraško sfero v Londonu, tudi v predelih Tottenham in Chelsea, v Franciji, Nemčiji in presenetljivo na Japonskem. V Veliki Britaniji in na Irskem, pa je, sodeč le na podlagi sledilcev na Twitterju, daleč najbolj priljubljen Liverpool.