Here je bil prodan konzorciju proizvajalcev Audi, BMW in Daimler za 2,8 milijarde evrov, posel pa bo zaključen do sredine prihodnje pomladi, saj morajo pred tem svoje privoljenje dodati še regulatorji.
Čeprav se zdi odšteti znesek visok, pa je Nokia sama leta 2008 Here od ameriške družbe Navteq kupila za skoraj osem milijard evrov. Takrat je namreč Here veljal kot neposredna konkurenca Googlovim zemljevidom, a Nokia zaradi lastnih težav ni uspela nikoli realizirati vseh potencialov digitalnih zemljevidov.
Odprodajo enote Here pri Nokii ocenjujejo kot zaključek ene od faz prestrukturiranja nekdaj vodilnega proizvajalca mobilnikov, ki se je zadna leta povsem usmeril v telekomunikacijsko opremo in povezane storitev, tako namerava s kupnino zapreti investicijo v nakup proizvajalca omrežne opreme Alcatel Lucent.
Po poročanju Reutersa bo vsak izmed trojice avtomobilskih proizvajalcev za nakup prispeval tretjino.
Ne zaupajo Američanom
S Herom, ki zaposluje okoli 6.400 ljudi, imajo veliki trije nedvomno smele načrte, saj se bodo s tem bržkone otresli silovitega pritiska po vključevanju Googlovih in Applovih storitev v svoje avtomobile, s čimer pa bi v roke "tretjim osebam" lahko predali tudi velik del nadzora nad avtomobili prihodnosti.
Kot so zapisali v uradnem sporočilu za javnost, si bodo z nakupom dolgoročno zagotovili neoviran dostop do navigacijskih in lokacijskih servisov, ki jih bodo kombinirali s podatki iz vozil. Znano je namreč, da je ena od najbolj obetavnih tehnologij prihodnosti sposobnost avtomobilov po komuniciranju med seboj in opozarjanju na morebitne nevarnosti, vse to pa bo vključeno tudi v platformo Here, ki že sedaj kot aplikacija za mobilne naprave slovi kot ena najbolj natančnih glede spremljanja prometa v živo.
Pri tem proizvajalci navajajo prav skrb za zasebnost in varnost svojih uporabnikov, storitve pa nameravajo ponuditi tudi drugim proizvajalcem in dobaviteljem v avtomobilski branži.
dezurni@zurnal24.si
Se ne spomnim točno. Ampak daleč od tega, da je vse v kartah, ogromno pomeni kako je software narejen. Ko sem ogromno moral službeno potovat pred leti, sem jih sistematično testiral en kup in ugotovil, da natančnost določanja položaja sploh… ...prikaži več ni bila odvisna od kart ampak od softverja. Sygic tudi rekordno hitro zazna spremembo smeri že po par metrih, nekateri čez pol minute, ... itn. itn. Mislim, da lahko brez glasovnih navodil Sygic tudi zastonj pobereš. Ampak brez jaz ne bi vozil.
Katere karte pa uporablja sygic?
Here je zame ena najboljših FREE navigacij, ampak zaostaja svetlobna leta za Sygicom, kjer se tistih 30-40€ (odvisno od trenutnih akcij) absolutno izplača in to z doživljenjskimi posodabljanji, tudi, če nekdo rabi parkrat letno navigacijo, če pa 1x ali pa… ...prikaži več nekoč morda ... pa je ok Here.