Naša letošnja evrovizijska predstavnica Raiven bo na Everovizijskem odru nosila obleko oziroma prosojni kombinezon oblikovalke Anika Opara, ki ustvarja pod modno znamko ÆMONA. Anika je za rtvslo.si povedala, da je zelo počaščena in hvaležna, da se bo Raiven s pesmijo Veronika predstavila na evrovizijskem odru v njeni kreaciji. "Delali smo zelo posebno oblačilo, in upam, da bo lepo sprejeto. Priložnost za takšno sodelovanje je zagotovo lepo in pomembno priznanje, vsekakor gre za edinstven dogodek in zelo široko občinstvo za našo mlado blagovno znamko," je za omenjeni portal povedala oblikovalka.
Raiven je njeno modno znamko opazila na ljubljanskem tednu mode. "Skozi proces sva ugotovili, da se odlično ujameva in imava pogosto enako mnenje glede oblačil in stiliziranja." Obleka je nastajala več kot en mesec, saj je pri podrobnostih veliko ročnega dela, je za rtvslo.si še dodala Opara.
Njena modna znamka ÆMONA je začela nastajati med pandemijo, ko se je iz Amsterdama vrnila v Ljubljano. "ÆMONA je neodvisna modna blagovna znamka, ki deluje v Sloveniji. Blagovna znamka ženske mode je bila ustvarjena z namenom združevanja digitalne in fizične mode ter želje po ustvarjanju in izražanju skozi lastne kolekcije. Pri izdelavi fizičnih oblačil se pogosto uporabljajo prednosti digitalne izdelave prototipov in krojev. ÆMONA je projekt modne oblikovalke Anike Opara, ki je svojo modno pot začela na dodiplomskem programu oblikovanja tekstilij in oblačil na Naravoslovnotehniški fakulteti v Ljubljani ter jo nadaljevala na podiplomskem študiju oblikovanja ženske mode na Istituto Marangoni v Milanu. Blagovna znamka je začela nastajati v času pandemije, ko je v ospredje še bolj stopila digitalna moda in njene prednosti. Vsa oblačila so izdelana v manjših serijah s pomočjo lokalnih šivilj v Sloveniji. Oblačila so izdelana iz kvalitetnih materialov, ki jih pogosto krasijo avtorski potiski. V kolekcijah je možno opaziti lastno interpretacijo klasičnih kosov, ki pogosto posega v razbitje tradicionalne forme, ohranja pa prvine tradicionalnega krojenja in značilno estetiko," piše na spletni strani znamke.
Tako pa je Raiven v "goli" obleki svetovnega oblikovalca burila domišljijo nedavno.
tipična židinja, ki dobi vso pozornost židovskih medijev...
Skrajno patetično je dejstvo, da MMC poskuša na vsak način dvigovati rating pevki, ki bo končala na zadnjih mestih. In to počnejo tudi tako, da vztrajno brišejo vse komentarje, ki niso njej pozitivno naravnani.
Gate rabljene sem ji posodil...