Načrti. Septembra 2014 se bo predvidoma začela gradnja novega železniškega postajališča Vnanje Gorice, končala pa junija 2015, so napovedali na ministrstvu za infrastrukturo in prostor. To bo prva širitev mreže postajališč v ljubljanski regiji; pozneje so predvidene še postaje Dolgi most, Moste, Rudnik in Preska.
Investicijska vrednost postajališča Vnanje Gorice je ocenjena na 1,7 milijona evrov, so povedali na ministrstvu. V to ceno so všteti nova dva perona, nadkritje peronov, parkirišče za osebna vozila, podhod za pešce in kolesarje, dostopne poti, prilagojene ljudem z omejeno mobilnostjo, ter obnova zgornjega ustroja proge in elektronaprav javne železniške infrastrukture. Ob tem bodo prenovili Podpeško cesto in avtobusni postajališči na območju nivojskega prehoda. Večino denarja bodo zagotovili iz državnih proračunov za leti 2014 in 2015, del bo prispevala še Občina Brezovica.
Edina ovira je denar
Prav od denarja je po mnenju Slovenskih železnic (SŽ) odvisna nadaljnja širitev postajališč, zato si želijo, da bi ga država in lokalne skupnosti čim prej zagotovile. Mestna občina Ljubljana (MOL) in druge obljubljanske občine morajo po njihovem mnenju sodelovati zato, ker “gre za razvojni projekt, ki bi vplival na vso ljubljansko urbano regijo, ne le na železniški promet”.
Lokacije novih postajališč so sicer določili v študiji, ki jo je pripravil Prometni institut Ljubljana; ta je med drugim preveril migracijske tokove, tehnične pogoje za ureditev železniških postajališč, primerne točke za P+R (parkiraj in se pelji) in vpliv novih postajališč na propustno zmogljivost prog. Na SŽ pa so izdelali “grobe gradbene zasnove in ocene stroškov za nova postajališča”, kolikšni ti so, niso razkrili. Prepričani pa so, da bi nova postajališča “celovito izboljšala stanje javnega potniškega prometa”.
najbolje da se ljubljani še železniško omrežje zgradi ja. iz 100km oddaljenega kraja je pa z javnim prevozom še vedno najkrajša pot dolga 2uri in pol!!! tako, da se resnično sprašujem kdo razen ljubljančanov se bo vozil z vlakom?
Best komentar tega tedna. Tudi jaz živim blizu te postaje in se več kot strinjam z napisanim....
Železniška postaja Medvode. Sneži. Piha. Dežnik ti pravzaprav ne pomaga. Zoprno do konca. Ura je okoli 15:30 popoldne. Delovni dan je. Blagajna je zaprta, čakalnica je zaklenjena. WC-ji so zaklenjeni. Vse je zaprto in varno pod ključem 24 ur dnevno.… ...prikaži več Tudi klopi ni. NIČESAR NI!!! Lahko stojiš pod napuščem a veter ti nosi sneg v obraz. Tam je še manjši podhod, skoz katerega piha in je divje mrzlo. Še slabše. Vlak ima zamudo. Koliko, ne ve nihče. Oz, nikogar ni, ki bi ti to lahko povedal. Na oni strani postaje imam avto. Če bi vedel, da ima vlak 15 minut zamude, bi se šel pogret. Ali pa v bife preko ceste, na kavo. Tako pa ne veš, mogoče pride vlak čez minuto, ali pa 5, 20 pol ure. In stojiš na postaji v snegu, brez kakršnekoli informacije, 10 km od glavnega mesta neke jebene države, ki je ostala v srednjem veku tehnologije. Razlika od Avstroogrske je samo ta, da zdaj tudi na WC ne moreš več.