Pri Motor Talku so skušali podrobno analizirati napoved glede ukinjanja modelov, ki jo po poročanju dobro obveščenega poslovnega dnevnika Handesblatt prinaša Stategija 2025.
Trenutno koncern VW s svojimi znamkami izdeluje kar 340 različnih modelov. Da je pripravljen narediti konkretne reze in se znebiti nedobičkonosnih avtov, je v nedavnem intervjuju za Spiegel nakazal tudi novi generalni direktov VW Matthias Müller.
Vsaj dva športna volkswagna mahata v pozdrav
Zelo verjetno je, da bo med prvimi žrtvami model beetle, saj so kljub dobri prodaji v Evropi zanj marže zelo nizke, medtem ko je prodaja na ameriškem trgu, ki naj bi bil osrednjih trgov, strmoglavile. Beetle tretje generacije bi moral priti na trg leta 2018, odločitev o usodi pa še ni padla.
Jasno pa je že, da škoda roomster ne bo imela naslednika. Sprva so nameravali Škodino značko namestiti na model VW caddy, izdelali so že predprodukcijske modele, premiera je bila že v zraku, nato pa so projekt zadnji hip preklicali.
Zelo verjetno ne bomo dočakali niti nove generacije VW scirocca. Leta 2015 so jih izdelali še komaj 16.251. Tudi kupejevskemu passatu zvezde očitno niso naklonjene, model CC gre le slabo v prodajo in čeprav je novi passat na trgu že skoraj dve leti, se o novem CC sploh ne govori.
Dizli za majhne avte postajajo predragi
Zelo nameravajo pri koncernu VW oklestiti stroške tudi na račun številnih različic, ki so jih doslej ponujali trgu. Naslednja generacija VW pola naj bi bila tako na voljo le še v petvratni izvedbi, na drugi strani pa naj bi prihodnjo seat ibizo izdelovali le še kot trivratnico. To bi lahko pomenilo, da v ibizo ne bodo vgrajevali dizlov, saj bodo ti motorji zaradi tehnologije prečiščevanja izpustov SCR (uporaba sečnina) postali predragi za majhne avte.
Vprašljiva je še usoda dvojca škoda rapid in seat toledo, prodaja je namreč zaostala za pričakovanji, zlasti pri seatu.
Pri novem, vitkejšem koncernu lahko pričakujemo še bolj smotrno porazdeljevanje stroškov med njegovimi znamkami, kar pomeni, da si bodo avti delili še več delov. Veliko manj naj bi bilo ekscesov. Primer iz ne tako davne preteklosti je VW polo blue motion TDI, ki je bil pionir nizke porabe in pokazatelj, česa vse so pri koncernu zmožni, vendar pa na koncu ni preživel niti prehoda na euro 6 standard, marveč je dizla nadomestil bencinski motor.
dezurni@zurnal24.si
Pa kdo normalen sploh hoče tole sranje iz Merkelanda,50% precenjeno in povprečno izdelano?Hvala za tak avto,ki že v štartu obljublja zlagane podatke,ki jih drago plačaš.